Licitatie Publica - servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe inclusiv piese de schimb pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
Anunt de participare numarul 134664/07.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL AMBULANTA JUDETEAN NEAMT
Adresa postala: DIMITRIE LEONIDA NR 151, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610168, Romania, Punct(e) de contact: Jora Ovidiu, Tel. +40 233212020, Email: [email protected], Fax: +40 233235533, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe inclusiv piese de schimb pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: atelier service sediul prestatorului in raza judetului Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 689, 661.6 si 1, 600, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de reparare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe inclusiv piese si accesorii de schimb pentru vehicule si pentru motoare de vehicule, din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe inclusiv piese de schimb pentru vehicule si motoare de vehicule, pentru un numar de 56 autosanitare conform tabelului anexa la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1, art.180 si art. 181 din OUG34/2006 . Formular nr. 1 .Acest formular se va completa si de tertul sustinator daca este cazul.
In scopul completarii formularului nr. 1 , legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 se nominalizeaza toate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Neamt cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
? Dr. Letitia Gabriela Damoc- Manager General,
? Dr. Cretu Pusa ? director medical
? Ec. Pantaziu Constantin ? Director Economic;
? Ec. Jora Ovidiu- Sef serv. Aprovizionare-achizitii publice
? Ing. Cucos Ciprian ? Director Tehnic;
? Tehn. Ciudin Dumitru- Sef serv. Miscare-exploatare
? Tehn. Grumezescu Didi-technician la Substatia Roman
? Gafita Lucica- Consilier juridic.;
? Baicu Iulian- referent la Serviciul de Aprovizionare-ad-tiv, achizitii publice;
Nota:
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului dinprocedura de achizitie publica.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una dintre situatiile prezentate de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
2) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul nr. 2;
3) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul general consolidat. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
4) Certificat fiscal cu privire la taxele si impozitele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun efertele , la bugetul local. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Pentru personae juridice straine :
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente( prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. 1) Documente care dovedesc inregistrarea si obiectul de activitate: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.
Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie;
2) Operatorul economic va face dovada ca va presta serviciile de reparatii intr-o unitate autorizataRAR pentru toate marcile de autosanitare din parcul auto al Serviciului de Ambulanta Judetean Neamt.- Ofertantul va depune Autorizatia tehnica emisa de RAR, pentru toate marcile de autosanitare din parcul auto al S.A.J. Neamt, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
In cazul in care exista ofertanti in curs de autorizare RAR, autoritatea contractanta accepta ca ofertantii care se gasesc in aceasta situatie , sa prezinte dovada ca se afla in curs de autorizare RAR , doar pentru maxim doua marci de autosanitare din cele 17 existente in parcul auto al S.A.J.Neamt, urmand ca ofertantul care a uzat de aceasta si a fost declarat castigator, sa prezinte autorizatia RAR in maxim 30 de zile de la incheierea contractului.In caz contrar se va rezilia contractul.
Autorizatia RAR va include operatiunile autorizate pentru:
- motor alimentare, directie , franare, electric
- inlocuire sasiuri, redresare caroserie
- geometrie directie
- diagnosticarea sistemelor de gestiune electric
- vopsitorie
- schimb consumabile
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) DOTAREA TEHNICA MINIMA, OBLIGATORIE, DE CARE TREBUIE SA DISPUNA OFERTANTUL-Stand de testare franare si amortizare
-Program de diagnoza computerizata-Sedevistica speciala pentru toate marcile de autosanitare diin parcul auto al S.A.J.Neamt
-Elevatoare
-Minim 2 posturi de lucru mecanica, destinate permanent SAJ Neamt.-Autoutilitara cu platforma pentru interventiesau declaratie pe proprie raspundere ca in caz de accident / defectiune, prestatorul va asigura interventia cu platforma
-Spatiu destinat special operatiunilor de tinichigerie+vopsitorie
- hotel anvelope sau op.ec.sa faca dovada ca le va depozita la un hotel de anvelope.
1) Certificat pentru calitate ISO 9001/2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
data limita de primire a solicitarilor de clarificari > maxim 10 zile inainte de data depunerii ofertelor.data de transmitere a raspunsului de clarificari > cel putin 6 zile inainte de data depunerii ofertelorIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN NEAMT
Adresa postala: str. Dimitrie Leonida nr. 151, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610168, Romania, Tel. +40 233212020, Email: [email protected], Fax: +40 233235533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 14:53