Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE


Anunt de participare numarul 135939/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: ing.Monica Iuhasz, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE METROLOGIE LEGALA CLUJ NAPOCA
Adresa postala: str. Navodari nr. 2, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Monica IUHASZ, Tel. +40 264431366, In atentia: Monica IUHASZ, Email: [email protected], Fax: +40 264595820, Adresa internet (URL): www.drmcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE METROLOGIE LEGALA CLUJ NAPOCA
Adresa postala: str. Navodari nr. 2. Daca, din motive tehnice, nu este posibila atasarea acesteia in SEAP: - de la sediul achizitorului ? gratuit, pe suport hartie, in urma unei solicitari scrise in zilele L-V 08:00 -16:00, pt. orice op. ec. care o ridica direct;
- prin posta ? pe suport hartie (cu plata taxelor postale aferente, in cazul in care op. ec. solicita in scris transmiterea docum. de atribuire), Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Monica IUHASZ, Tel. +40 264431366, In atentia: Monica IUHASZ, Email: [email protected], Fax: +40 264595820, Adresa internet (URL): www.drmcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE METROLOGIE LEGALA CLUJ NAPOCA
Adresa postala: str. Navodari nr. 2. Locul de depunere a ofertelor: str. Navodari nr. 2, Cluj Napoca, secretariat. Locul de deschidere a ofertelor: str. Navodari nr. 2, Cluj Napoca, sala de sedinte., Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Monica IUHASZ, Tel. +40 264431366, In atentia: Monica IUHASZ, Email: [email protected], Fax: +40 264595820, Adresa internet (URL): www.drmcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal la nivel national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: DRML Cluj Napoca, SJML Bihor, SJML Bistrita-Nasaud, SJML Satu Mare, SJML Maramures, SJML Salaj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica prin licitatie deschisa ce are ca obiect prestarea de: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE1.lotul 1 DRML Cluj-Napoca? Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat, Ford Tranzit, Citroen C5, Citroen Nemo, Renault ? 12 autovehicule
2.lotul 2 SJML Bihor ? Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo, Tico, Renault ? 9 autovehicule
3.lotul 3 SJML Bistrita-Nasaus- Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo, Tico ? 4 autovehicule
4.lotul 4 SJML Satu-Mare - Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo, Citroen Nemo ? 3 autovehicule
5.lotul 5 SJML Maramures -Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo ? 3 autovehicule
6.lotul 6 SJML SJ Salaj -Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo ? 2 autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform indicatiilor din Documentatia de atribuire -Sectiunea ? Caiet de sarcini1.lotul 1 DRML Cluj-Napoca? Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat, Ford Tranzit, Citroen C5, Citroen Nemo, Renault ? 12 autovehicule
2.lotul 2 SJML Bihor ? Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo, Tico, Renault ? 9 autovehicule
3.lotul 3 SJML Bistrita-Nasaus- Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo, Tico ? 4 autovehicule
4.lotul 4 SJML Satu-Mare - Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo, Citroen Nemo ? 3 autovehicule
5.lotul 5 SJML Maramures -Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo ? 3 autovehicule
6.lotul 6 SJML SJ Salaj -Servicii de reparare a automobilelor Dacia, Fiat Doblo ? 2 autovehiculeValoarea minima estimata a contractului pana la 31.12.2012 este de 43500, 00 lei fara TVA. Suplimentare conform art.6 din H.G.925/2006, pana la 30.04.2013 cu 6500, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 500 si 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentare conform art. 6 din H.G. 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 435, 00 lei=1% din val.estimata a contractului fara TVA(cu respectarea art.43(1) din OUG 34/2006 si art.84-88 din HG 925/2006).Gar.de particip.este irevocabila si se const.prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada solicitata.?Scrisoarede garantie-Formular 7(model).Gar.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autorizata in lb.romana.Instrum.de garantare trebuie: -sa contina in clar denumirea aut.contr.in favoarea careia s-a constituit;
-sa fie emisa pentru op.ec. care a depus oferta;
-sa faca referire expresa la proced.organizata de aut.contr.;
-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata;
-sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contr.de achiz.publica de prestare servicii garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Prin exceptie gar.de particip.se poate const.si prin numerar la casieria aut. cont. sau prin ordin de plata, cu conditia confirmarii ac.de catre banca pana la data deschid.ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez.Sect.4 Buc.; Per.de valab.a gar.de particip.va fi cel putin egala cu perioada min.de valab.aofertei resp. 60 zile de la data depunerii ofertelor.Ofertantii tb.sa faca dovada const. gar.de particip. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor. Gar.de particip. se retine/restituie in conf.cu art. 87, resp. 88 din HG 925/2006. In cuantum de10%din val.contr.faraTVA, (art.89-92dinHG 925/2006).G.b.e.este irevocabila si se const.prin instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prez.in original, in cuant.si pt.per.prevazuta ?Scris.de garantie-Form.11 (model).Instr.de garantare tb.sa contina in clar denum. aut. contr.in favoarea careia s-a constituit;sa preciz.in clar ob.contr.;sa aiba inscrisa per.de valab.pt.care a fost constituita si care tb.sa coresp.cu cea inscrisa in contr.; sa contina parafa lizibila a instit.emitente si/sau semnat.autorizata; G.b.e. emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autoriz. in lb.romana. Prin excep.g.b.e.se poate const.prin ordin de plata in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez.Sect.4, Buc.sau prin numerar-depun. la casierie.Aut.contr.are dreptul de a emite pretentii asupra g.b.e (art.91 din HG925/2006). G.b.e.se elib./restit.conf.art.92 din HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de achiz. publica este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc. cf. art.44 din O.U.G.nr.34/2006. Pt. depun. unei of.comune, asoc. grup.de op., nu obliga la formarea unei noi pers.juridice. Se solicita legaliz. grup.de op., numai daca of. este desem. castig.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cazier judiciar sau cazier fiscal/certificat echivalent-Formular 1.Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare.-Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat(operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform
prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile
prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1)(evitarea conflictului de interese) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: -ing. Aurel Fodor - Director DRML Cluj-Napoca; - ing. Mihail Zotea; ? Director adj. DRML Cluj-Napoca, - ec. Codruta Moldovan ? Sef Serviciul Economic; - ing. Monica Iuhasz ? Responsabil Achizitii Publice; - ing. Costea Calin, - ing. Carmen Jurju. Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?) sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la art. 44 si art. 45 din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna sau in cazul in care ofetantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.- In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea contractului privind Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe. 4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP - Formular 12. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, valabil la data deschiderii ofertelor, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei. Ofertantul aflat pe primul loc, va transmite pentru conformitate in original sau copie legalizata certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, in situatia in care acesta a
fost prezentat in cadrul documentelor de calificare in copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, ?conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Se va anexa traducerea autorizata in limba romana. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.Nota: - Documentele
privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Autorizatia tehnica RAR pentru toate tipurile de lucrari si inspectii tehnice prestate, pentru lotul/loturile care fac obiectul ofertei. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitaten in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de
activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru care
exista exercitiu financiar incheiat;
-Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile
art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare.
Event.subcontr.nu li se impune indepl.cerint.de calif.priv.cap.teh.;
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in
vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu
si cercetare;
Principalele prestatii de servicii similare obiectului contractului in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Of. va trebui sa sustina experienta similara prin prez. princip. prestatii de servicii similare ob. contractului in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii indiferent daca ac. sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, daca acestea au fost duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conf. cu normele profesionale
din domeniu. Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii
receptionate partial;
- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul
prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). A.C. va accepta si va considera cerinta indepl. daca op. ec. prez. ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al
cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Informatii privind asocierea (daca este cazul).
Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile
art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie pt manopera
15%
Descriere:
3.
Termen de garantie pentru materiale si piese
10%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17-DA-LD-CJ
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2012 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 12:15
Locul: DRML Cluj Napoca - str. Navodari, nr. 2, Cluj Napoca, sala de sedinte. (cf. Anexa A, pct. III)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au acelasi punctaj, in vederea desemnarii ofertei castigatoare aut. contractanta va solicita depunerea unor noi propuneri financiare. Noile propuneri finaciare se vor depune in termen de 72 de ore in conditiile si termenele stabilite de aut. contractanta in plic sigilat.- In cazul in care, in urma depunerii noilor propuneri financiare in plic sigilat doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au acelasi pret, oferta desemnata castigatoare va fi oferta cu TERMENUL DE REMEDIERE A DEFECTIUNILOR MECANICE cel mai scurt, conform Sectiunii ? Caiet de sarcini, pct. 6 de la predarea autovehiculului si lansarea comenzii scrise.Orice op.ec.interesat are dreptul de a solicita clarif. prin fax sau prin posta privind docum.de atrib. Op. ec. au obligatia de a indica adresa/adresele de corespondenta. Toate clarif. transmise de aut. contr. catre ofertanti, precum si raspunsurile la solicit.de clarif. transmise de acestia, fac parte integranta din docum.de atribuire.Data limita de primire a solicit.de clarif. este: cu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (art. 78 alin (2) si art. 79 alin (1) din OUG 34/2006). Adresa: Directia Regionala de Metrologie Legala Cluj-Napoca-str. Navodari nr. 2, Cod postal 400117, Cluj-Napoca, Romania, tel.(0264)431366/431713; fax: (0264)595820, [email protected]; www.drmlcluj.ro, persoana de contact: ing.Monica Iuhasz.-Data limita de transmitere a raspunsurilor la solicit. de clarif. este: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Daca op.ec.nu transmite solicit.de clarif.in timp util, punand aut. contr. in imposibilitate de a respecta termenul mentionat, aceasta va raspunde la solicit.de clarif in masura in care perioada necesara pt. elaborarea si transmiterea raspunsului face posibila primirea acestuia de catre op. ec. inainte de data limita de depunere a ofertelor. (Art. 79, alin. (2) din O.U.G. 34/2006).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256^2, alin. 1), lit. b din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, ,, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 213320954, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer