Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE


Anunt de participare numarul 11174/20.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI
Adresa postala: STRADA M. COSTACHESCU NR. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700495, Romania, Punct(e) de contact: MARKETING SI ACHIZITII, Tel.0232.307.713, 0741233433, In atentia: SCMS. CALUGAREANU CATALIN;AG.SEF ADJ SANDU DUMITRU, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232.250.505, Adresa internet (URL): is.politiaromana.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI/SERVICIUL LOGISTIC/BIROUL TEHNIC
Adresa postala: STRADA ZUGRAVI NR. 64, Localitatea: IASI, Cod postal: 700092, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL TEHNIC, Tel.0232/307713; 0746167528, In atentia: DLUI CMS.SEF CIOBANU IOAN; AG.PR. MAHALU VASILE, Fax: 0232/250505
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETAN IASI/SERVICIUL LOGISTIC/COMPARTIMENTUL MARKETING SI ACHIZITII
Adresa postala: STRADA ZUGRAVI NR. 64, Localitatea: IASI, Cod postal: 700092, Romania, Punct(e) de contact: MARKETING SI ACHIZITII, Tel.0232/307711; 307713; 0741233433, In atentia: DLUI SCMS. CALUGAREANU CATALIN; AG.SEF ADJ. SANDU DUMITRU, Email: [email protected], Fax: 0232/250505
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI/SERVICIUL LOGISTIC/MARKETING SI ACHIZITII
Adresa postala: STRADA ZUGRAVI NR. 64, Localitatea: IASI, Cod postal: 700092, Romania, Punct(e) de contact: MARKETING SI ACHIZITII, Tel.0232/307711; 307713; 0741233433, In atentia: DLUI SCMS CALUGAREANU CATALIN; AG.SEF ADJ. SANDU DUMITRU, Email: [email protected], Fax: 0232/250505
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SEDIUL SERVICE AL OPERATORULUI DECLARAT CASTIGAOR
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 200 si 168, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000 si 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 3360 LEI, CONSTITUITA SUB FORMA DE GARANTIE BANCARA.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA ESTE ASIGURATA DIN FONDURI BUGETARE IAR PLATA SE VA EFECTUA DIN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE, CONFORM LEGII BUGETULUI DE STAT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL IN CARE O OFERTA COMUNA VA FI DECLARATA CASTIGATOARE, ASOCIEREA GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI VA TREBUI AUTENTIFICATA LA UN NOTAR PUBLIC.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 180, 181/OUG 34/2006; CERTIFICATE CONSTATATOARE IN ORIGINAL SAU COPII LEGALIZATE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE; CERTIFICAT CONSTATATOR IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA EMIS DE OFICIUL EGISTRULUI COMERTULUI IN ANUL 2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE SEMESTRUL I 2006 VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE; CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII IN ULTIMII TREI ANI; INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE; DECLARATIE CARE CONTINE INFORMATII PRIVIND DOTARILE TEHNICE; AUTORIZARE PENTRU PRESTAREA ACTIVITATILOR DE INTRETINERE SI REPARATII, CLASELE I, II, III SI IV EMISA DE RAR, IN COPIE LEGALIZATA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.215.833 DIN 05 APRILIE 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2007 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EALUARE, MEMBRII COOPTATI DIN PARTEA AUTORITATII CONTRACTANTEOPERATORII ECONOMICI IMPUTERNICITI SA ASISTE LA DESCHIDERE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDICAL INSPECTORATULUI DE POLITIE JUDETEAN IASI
Adresa postala: STR. M. COSTACHESCU NR.6, Localitatea: IASI, Cod postal: 700495, Romania, Tel.0232.307.102, Fax: 0232.302.175
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer