Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor de masurare


Anunt de participare (utilitati) numarul 141954/13.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +4 0212038236, In atentia: Mircea GUGUIANU - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.N.S.A. - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801802, In atentia: Paul Rosoga, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.N.N.S.A. - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801802, In atentia: Paul Rosoga, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038236, In atentia: Mircea Guguianu, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor de masurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile prestate pentru fiecare din cele 5 Loturi consta din: - Activitati de intretinere preventiva;
- Activitati de intretinere corectiva, interventi de urgenta;
- Asigurarea materialelor si consumabilelor pentru intretinerea preventiva;
- Asigurarea pieselor de schimb si a consumabilelor pentru intretinerea corectiva;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Categoriile de servicii si cantitatile pentru fiecare Lot in parte sunt precizate la pct. 2 si 3 din caietul de sarcini pentru Lotul respectiv.
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 1.445.067 lei, echivalent 321.126 euro
LOT 1:527.940 lei echivalent 117.320 euroLOT 2:423.990 lei echivalent 94.220 euro
LOT 3:44.640lei echivalent9.920 euro
LOT 4:353.961 lei echivalent 78.658 euro
LOT 5:94.536 lei echivalent21.008 euro
In anexa B la prezenata Fisa de date sunt prezentate informatii privind fiecare lot in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 445, 067RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile pentru garantiile de participare la procedura de atribuire sunt precizate in Anexa B, pentru fiecare lot in parte.Garantiile de participare seconstituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorContulSN Nuclearelectrica SA ? conform pct. I.1).In cazul constituirii garantiei de participare la licitatie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantia de participare la licitatie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a_1- III.1.1.a_5, dupa caz.In situatia in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004.In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de participare la licitatie.Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) ii va respinge contestatiai se va retine, potrivit art 2781din OUG nr 34 / 2006: - pentru Lotul 1 =4.307, 93 lei- pentru Lotul 2 =4.203, 99 lei- pentru Lotul 3 =446, 40 lei- pentru Lotul 4 =3.539, 60 lei- pentru Lotul 5 =945, 36 leiConditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: - in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a_1- III.1.1.a_5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- venituri proprii S.N. Nuclearelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul III.1.3 ? incheiat in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
PENTRUTOATELOTURILEDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006:
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei ofere individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti
Cerinta nr. 2
PENTRUTOATELOTURILEa) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
b) certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
a)Se va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original.
b) si c)Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantiCerinta nr. 3
PENTRUTOATELOTURILECertificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2011
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa Formularul III.2.1.a_3 si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
Cerinta nr. 4
PENTRUTOATELOTURILEDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in originalPrecizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
- Dumitru Dina? Director General- Mircea Metes ? Inlocuitor de drept Director General
- Elena Negulici ? Director Directie Economica
- Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Directie Economica- Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii
- Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
- Comisia de evaluare: Mircea Guguianu/ Ancuta Chitoiu/ Dorina Gherlan/ Mariana Chiriac/ Georgeta Ionescu/ Paul Rosoga/ Dorina Barbulescu/ Adina StoianNota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c)Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti.
Cerinta nr. 5
PENTRUTOATELOTURILEDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa Formularul III.2.1.a_5 si se depune in original
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti. Cerinta nr. 1 - PENTRUTOATELOTURILEa) Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », insotit de o Declaratie a ofertantului ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor.
b) Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.
Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofetantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
PENTRUTOATELOTURILEFisa de informatii generale
Cifra medie de afaceri in ultimii trei ani, in domeniu de activitate aferent obiectului contractului, sa fie de cel putin: 1.000.000 lei, ? pentru lot 1800.000 lei ? pentru lot 284.000 lei ? pentru lot 3707.000 lei ? pentru lot 4188.000 lei? pentru lot 5
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2_1.
In Formular este precizat cursul mediu lei/euro de referinta, pentru fiecare an in parte.Nota: Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Ofertant in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei), ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei oferte comune cu sustinere.
Ofertantul/ Asociatia formata (daca fiecare membru asociat indeplineste conditiile de IMM) ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor), conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri, conform precizarilor de la punctul III.1.1.a).
Cerinta nr. 1
PENTRUTOATELOTURILEBilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta bilantul contabilin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»
Nota:
Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant, sau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza
Sustinerea financiara, dupa caz.
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Se completeaza Formularul III.2.2_2. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta privind Cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
In cazul in care ofertantulprezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69, indice 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Sustinatorul financiar va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 4.PENTRUTOATELOTURILE
Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.a) Lista cu personalul propus pentru prestarea serviciilorb) Ofertantii vor face dovada, prin copii ale documentelor disponibile, ca personalul propus pentru prestarea serviciilordetine calificarile necesare efectuarii operatiunilor de service la echipamentele de masurare din lotul respectiv
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3_2
Cerinta 3.
PENTRUTOATELOTURILE
Certificat de acceptare a intreprinderilor prestatoare emis de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (CNCAN) necesar pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare ? pentru activitati specifice obiectului contractului in conformitate cu Ordinul 228/2002 privind aprobarea Normelor de Securitate radiologica si Legea 111/1996 sau declaratie pe proprie raspundere ca va obtine Certificatul in maxim 30 zile de la data comunicarii privind rezultatul procedurii daca este declarat castigator
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificatul ? in copie ?conform cu originalul? valabil la data depunerii candidaturii sau declaratie pe propria raspundere in original.
Cerinta nr. 5
PENTRUTOATELOTURILEInformatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3_3
In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti, va prezenta o Declaratie in acest sens (in locul Formularului III.2.3._3, in care va preciza si faptul ca daca va fi desemnat castigator va fi unic prestator.Nota:
Inainte de semnarea contractuluicu autoritatea contractanta, ofertantulva prezenta toatecontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006)
Sustinerea tehnica, dupa caz.
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Se completeaza Formularul III.2.3_4, impreuna cu anexele (Formularul III.2.3_4.1 si Formularul III.2.3_4.2.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.
In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel:
- cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.
In cazul in care ofertantul/ prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sustinatorul tehnic va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Cerinta nr. 2
PENTRUTOATELOTURILEOfertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu:
- 500.000 lei pentru lot 1
- 400.000 lei pentru lot 2
-42.000 lei pentru lot 3
- 350.000 lei pentru lot 4
-94.000 lei pentru lot 5Lista va fi insotita de copii dupa contracte/ documente constatatatoare/ recomandari sau orice document emis de beneficiari/ clienti privati mentionati in lista, din care sa reiasa modul de indeplinire a serviciilor prestate.Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea ofertantiivor prezenta documente care sa ateste prestarea
Modalitatea de indeplinire
-
Cerinta nr. 1
PENTRUTOATELOTURILELista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea de servicii similare.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3_1S.
Cerinta nr. 1
PENTRUTOATELOTURILE- Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, de la prestatorul serviciilor
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Certificatul ISO 9001/2008 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta, valabil la data depunerii ofertei.
Nota: In cazul unei oferte comune, cerinta va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
- SNN_CNE_PA # 26102; 26103; 26195; 26210; 26220 ? 01/ 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2013 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica SA - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare: (1) Pt demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie doc. solicitate in prezenta doc. de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in doc. de atribuire. Se va completa Form. VI.3. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat docum. solicitate in prezenta documentatie). (2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / doc. edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. 2.. Manualele de Service pot fi puse la dispozitia ofertantilor pt consultare, la cererea scrisa a acestora, la sediul CNE Cernavoda. Solicitarea privind programarea pentru consultare va fi adresata catre Paul Rosoga adresa: CNE Cernavoda , Str. Medgidiei nr. 2; tel: 0241.80.18.02; fax: 0241.236.006 intre orele 7:30 si 16:00;3.In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis.Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.4. Pta putea deschide doc.din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shell SAFE Verify de la adresa: www.certsign.ro/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer