Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
13.235 RON

Castigatorul Licitatiei: CENTRUL JUDETEAN DE APARATURA MEDICALA DOLJ
Anunt de atribuire numarul 140134/21.12.2012
Informatii anunt de participare asociat 132126
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Adresa postala: Mun.Rm. Valcea Str. Calea lui Traian nr.201 - Jud. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240277, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii publice, Tel. +40 25074001/318, In atentia: oprea angela, Email: [email protected], Fax: +40 250746989, Adresa internet (URL): www.sjv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea str. Calea lui Traian 201
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgica -Val.min. =(val. estimata a prezentei proceduri-63.488, 00 ron ce reprezinta val.contr.pana la 31.12.2012
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
50400000-9-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si de precizie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
13, 235RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20646
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S226-366899din24.11.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 25991 Denumirea: service aparate medicale
V.1) Data atribuirii contractului 17.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CENTRUL JUDETEAN DE APARATURA MEDICALA DOLJ
Adresa postala: B-DUL MARESAL ION ANTONESCU NR.60, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200322, Romania, Tel. 0251-406128, Email: [email protected], Fax: 0251-406128, Adresa internet (URL): 0251510718@SIP2
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 6821.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6821.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 8, 9, 13, 15, 19, 20, 25, 35, 38, 45, 46, 47, 51, 52, 53, 59, 60, 68, 69, 79, 80, 82, 83
Contract nr: 25993 Denumirea: service linie chirurgie laparoscopica & urologie
V.1) Data atribuirii contractului 17.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
KARL STORZ ENDOSCOPIA ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: Str.Prof.Dr.Anton Colorian, Nr.74, Sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010073, Romania, Tel. 0722739577; 031/4250800, Email: [email protected];[email protected], Fax: 031/4250801, Adresa internet (URL): www.karlstorz.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 920.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 920.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
11, 12
Contract nr: 25994 Denumirea: aparat siremobil
V.1) Data atribuirii contractului 17.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RADIOMED IMPEX S.R.L
Adresa postala: Str. Abatajului, Nr. 44, Demisol, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061647, Romania, Tel. 021/745.05.05, Email: [email protected], Fax: 021/746.02.78
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 780.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 780.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
66, 84
Contract nr: 25992 Denumirea: service ap. medicale
V.1) Data atribuirii contractului 17.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DRAGER MEDICAL ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: Str.Nisipari nr.14B-16, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014125, Romania, Tel. 233 10 60, Email: [email protected], Fax: 233 11 30
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 4714.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4714.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2, 4, 5, 6, 10, 21, 26, 27, 28, 33, 41, 42, 44
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte, admisibile, clasate pe primul loc contin in cadrul propunerii financiare, preturi egale, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajarere, o noua propunere financiarain plic inchis urmand sa fie declarata castigatoare oferta cupretul cel mai scazut.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. Contractele de furnizare se vor incheia pentru cantitatiile aferente lunilor ramase de la finalizarea procedurii, pana la 31.12.2012.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform ar.256*2 lit. b). din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Mun.Rm.Valceastr. Calea lui Traian nr.201, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240277, Romania, Tel. +40 250748001, Email: [email protected], Fax: +40 250746989, Adresa internet (URL): www.sjv.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer