Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Sisteme de alarma) a subunitatilor de pe raza RTFC Iasi.


Anunt de participare (utilitati) numarul 107691/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul de achizitii, Tel. 0232/230291, Email:  [email protected], Fax:  0232/230291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Sisteme de alarma) a subunitatilor de pe raza RTFC Iasi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Subunitati ale RTFC Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Sisteme de alarma) a subunitatilor de pe raza RTFC Iasi, conform precizari caiet de sarcini si anexe la acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet de sarcini si anexe la acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 61, 935RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 1200 lei; garantia de buna executie=5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala - formular F 1, in original;
2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile exigibile catre bugetul de stat si asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPFS? in orig. si copie;
3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala - in original si copie;
4.Certificat constatator emis de ORC de pe linga Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrisuri aflate sub incidenta art.21 din legea 26/1990 - in original si copie;
Nota: a) Certificatele si documentele mentionate trebuie sa fie valabile cel putin la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2009 inregistrat la organele competente - in copie lizibila;
2. Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - formular F 2, in original; valoarea minim impusa pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, 120.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate ? formular F3 in original;1.a. Prezentarea, in copie, a minim 2 (doua) contracte incheiate pentru servicii similare cu serviciile ofertate;
1.b. Prezentarea, in original, a minim 2 (doua) documente constatatoare pentru servicii similare cu serviciile ofertate;
2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere - formular F 5a, in original;
2.a. Prezentarea listei personalului calificat si autorizat necesar pentru prestarea serviciului de reparare si intretinere a echipamentului de securitate (sisteme de alarma);
3. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de servicii ? formular F 5b, in original;
4. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii ? in original;
5. Certificate implementare sistem management calitate SR EN ISO 9001 sau echivalent, cu termen de valabilitate in vigoare la data deschiderii ofertelor - in copie;
6.Licente eliberate de I.G.P.R. pentru activitati de proiectare, producere, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei conform Legii nr.333/2003 (actualizata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi nr.40/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 10:00
Locul: RTFC Iasi, B-dul Nicolae Iorga, nr.2, etaj.1, biroul de Achizitii, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR CALATORI" SAnu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str.Anestasie Panu, nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232-260600, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC iasi
Adresa postala:  B-dul Nicolae Iorga, nr.2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Tel. 0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer