Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor, Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex, Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice, Servicii de reparare si de intretine


Anunt de intentie (utilitati) numarul 13835/15.01.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Voinea Marian, Tel.0253.335.045, In atentia: domnului Voinea Marian, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. DIRECTIA COMERCIALA
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253-335016, In atentia: domnului Voinea Marian, Email: [email protected], Fax: 0253-335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere macarale conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 470, 480RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conexconform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 112, 258.62RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a motoarelor electriceconform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 591, 154.76RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere atransformatoarelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a transformatoarelor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 271, 697RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a echipamentului de distributie electricaconform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 61, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a incalzirii centrale conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 145, 979.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a grupurilor de refrigerare conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 84, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a ascensoarelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a ascensoarelor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 9, 100RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Serviciu interventii accidentale utilaje minieresi auxiliare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in interventii accidentale la utilaje minieresi auxiliare conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 201, 440RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de instalare de echipament de distributie si de comanda a energiei electrice
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in instalare de echipament de distributie si de comanda a energiei electrice conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
51112000-0 - Servicii de instalare de echipament de distributie si de comanda a energiei electrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 937, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de instalare de echipament de control
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in instalare de echipament de control conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
51220000-0 - Servicii de instalare de echipament de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Extindere Procontrol bloc 1 in solutie bloc 3 si 7
II.2) Tipul de contract
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in extindere Procontrol bloc 1 in solutie bloc 3 si 7 conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
51610000-1 - Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.06.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor
II.2) Tipul de contract
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in instalare de echipament de procesare a informatiilor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
51612000-5 - Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Bilete de odihna si tratament
II.2) Tipul de contract
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in achizitia de bilete de odihna si tratament conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 850, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Inchiriere autospeciala transport munitie
II.2) Tipul de contract
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in inchiriere autospeciala transport munitie conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii anexe pentru transportul feroviar
II.2) Tipul de contract
Servicii
18 - Servicii de transport feroviar
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in servicii anexe pentru transportul feroviar conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
63711000-6 - Servicii anexe pentru transportul feroviar (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 103, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Inchiriere greutati metrologice
II.2) Tipul de contract
Servicii
18 - Servicii de transport feroviar
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in inchiriere greutati metrologice conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
63711000-6 - Servicii anexe pentru transportul feroviar (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Asigurari RCA
II.2) Tipul de contract
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in asigurari RCA conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 200RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Consultanta privind verificarea indeplinirii conditiilor de pensionare pentru salariatii societatii
II.2) Tipul de contract
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in consultanta privind verificarea indeplinirii conditiilor de pensionare pentru salariatii societatii conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66522000-5 - Servicii de pensie colectiva (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Inchiriere spatiu depozit explozivi
II.2) Tipul de contract
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in Inchiriere spatiu de depozitare explozivi conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
70333000-4 - Servicii de adapostire (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in intocmire studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 310, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de arhitectura
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in proiectare arhitecturala conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71251000-2 - Servicii de arhitectura si de masurare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 340, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de inginerie rutiera
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in inginerie rutiera conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71311220-9 - Servicii de inginerie rutiera (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de consultanta in ingineria mediului
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in consultanta in ingineria mediului conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71313000-5 - Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71317000-3 - Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 231, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71317100-4 - Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de expertiza
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau intocmire deexpertize conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 995, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de conceptie tehnica
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in servicii de conceptie tehnica conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 429, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de consultanta in materie de instalatii de apa si canalizare
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in consultanta in materie de instalatii de apa si canalizare conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71321300-7 - Servicii de consultanta in materie de instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de proiectare a conductelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in intocmire proiecte pentru conducte conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.04.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in proiectare a sistemelor de energie electrica conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 120, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii postale si de curierat
II.2) Tipul de contract
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in servicii postale si de curierat conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
64100000-7 - Servicii postale si de curierat (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Distributie de apa
II.2) Tipul de contract
Servicii
27 - Alte servicii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in distributie de apaconform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
65110000-7 - Distributie de apa (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 71, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Asigurari personale
II.2) Tipul de contract
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in asigurari personale conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 660, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Asigurari CASCO
II.2) Tipul de contract
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in asigurari CASCO conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.01.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 16, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 20, 210, 309.38 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2009 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer