Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere imobile
Anunt de participare numarul 144431/19.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: DUB GHEORGHITA DUMA ALINA NICOLETA/, Tel. +40 213187726, Email: [email protected], Fax: +40 213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: activitati de justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere imobile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare a serviciilor : Bd. Unirii nr.37 sector 3, str. Gheorghe Danielopol nr.2-4 sector 4, str. Stirbei Voda nr.115 sector 1, strada Ilfov nr.6 sector 5.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractul subsecvent se va incheia pentru o perioada de o luna, doua luni, trimestrial, semestrial sau anual; Valoarea minima a unui contract subsecvent este de 35000 euro iar valoarea maxima a unui contract subsecvet este de 432000 de euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru se incheie cu maxim 3 operatori economici pe o durata de 24 de luni. In cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic de 3, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de atribuire numai cu acel operator economic/acei operatotori economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila. Contractele subsecvente se vor incheia prin reluarea competitiei pentru o luna, doua luni, trimestrial, semestrial sau anual cu drept de prelungire pana la maxim 4 luni, prin act aditional, functie de necesitati si finantare. Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionare ulterioara de noi servicii similare de la operatorii castigatori fara a depasi valoarea acordului cadru, intr-un interval ce nu poate depasi 3 ani de la atribuirea contractului initial.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de reparatii si de intretinere imobile se presteaza pentru sistemele din cladirile de la adresele urmatoare : Bd. Unirii nr.37 sector 3, str. Gheorghe Danielopol nr.2-4 sector 4, str. Stirbei Voda nr.115 sector 1, strada Ilfov nr.6 sector 5.Castigatorul ofertei va presta serviciile asa cum sunt descrise in Caietul de Sarcini pentru toate Sistemele din imobilele de la adresele mentionate mai sus.Valoarea minima a unui contract subsecvent este de pana la 35000 euro iar valoarea maxima a unui contract subsecvet este de pana la 420000 de euro. Contractul subsecvent poate fi prelungit pana lamaxim 4 luni cu noi servicii, functie de necesitati si finantare, prin act aditional.Primul contract subsecvent se va incheia pana la sfarsitul anului bugetar cu drept de prelungire pana la 4 luni, functie de necesitati si finantare, cu ofertantul castigator la licitatie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul in lei a garantiei de participare este de 1% din valoarea Acordului cadru, respectiv de56485 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa depaseasca cu 10 zile perioada de valabilitate a ofertei;I.M.M.beneficiaza de reduceri 50% a garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004-Formular 1;Garantia de participare se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar(beneficiar Tribunalul Bucuresti, cod fiscal 4340633, cod IBAN: RO52TREZ7045005XXX00144, deschis la Trezoreria sector 4 Bucuresti)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si prin depunere la casieria Autoritatii; Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.85 lit(a) din H.G.925/2006 cu modificarile si compleatrile ulterioare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art.278^1 alin.(1)(2) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-conform caruia se va retine suma de 8124 lei-in cazul in care C.N.S.C. respinge pe fond o contestatie. Lipsa documentelor asa cum s-a solicitat va conduce la descalificarea ofertantului. Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului subsecvent in cuantumde 5% din valoarea acestuia conform prevederilor art. 90 alin.(1) si (2) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M.beneficiaza de reduceri 50% a garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004-Formular 1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr.2(inclusiv tertul sustinator); Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.180din OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.G.34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit.a), lit. c)1 si lit.d) din O.G.34/2006 daca este cazul), Formular nr 3;
- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-A.N.R.M.A.P.- Formular nr.4; Nota: in cazul in care ofertantul este o asociere se va completa un singur formular pe asociere;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)Formular nr 5;
- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte-doamna judecator Mihaela Laura Radu, Dna ec. Gheorghita Dub, Dna. Alina Duma consilier economist, Dna.inginer Constanta Cioarec-consilier, d.l Victor Jalba-tehnician. Aceeasi comisie va avea ca supleanti : D-na Jud. Adina Cosma, D.na Emanuela Matei, D.l George Teodorescu, D-na Laura Stoiculescu;
- Declaratie, pe propria raspundere, din partea reprezentantului legal al firmei ofertante/ofertantului asociat/subcontractantului, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, ca nu sunt membrii in cadrul consiliului de administratie, actionari ori asociati, persoane salariate din cadrul Tribunalului Bucuresti si Judecatoriile arondate, soti/sotii, rude sau afini pana la gradul doi ai acestora. 1.Certificatul de atestare fiscala(obligatii la bugetul consolidat general, in original sau copie lizibila, stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei ofertante din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertelor;
2.Certificat de taxe si impozite locale(obligatii la bugetele locale) in original sau copie lizibila, stampilata pentru"conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei ofertante din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertelor;
3.Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului - din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului(codurile CAEN) includ activitatile ce constituie obiectul procedurii de achizitie. Cerificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
4.Autorizatie de functionare(pentru persoane fizice) precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului(daca este cazul);
5. Pentru persoanele juridice straine - autoritatea stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica). Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de un traducator autorizat la data depunerii ofertei;
6.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri, Formular nr 6, pentru cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)calculata in lei si euro la cursul mediu comunicat de B.N.R./B.C.E. pentru anul respectiv (2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei)
Media cifrei de afaceri trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, respectiv 420000 euro.
In cazul unei asocieri situatia economico financiara trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati in baza documentelor prezentate de fiecare asociat.
Documentele de sustinere a cifrei de afaceri sunt obligatorii. Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata/legalizata.Lipsa documentelor de sustinere a cifrei de afaceri duce la descalicarea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici vor completa Formularul nr 6 pentru cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)calculata in lei si euro la cursul mediu comunicat de B.N.R./B.C.E. pentru anul respectiv (2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei)Media cifrei de afaceri trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, respectiv 420000 euro.In cazul unei asocieri situatia economico financiara trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati in baza documentelor prezentate de fiecare asociat.Documentele de sustinere a cifrei de afaceri sunt obligatorii. Documentele doveditoare pentru sustinerea cifrei de afaceri sunt lasate la latitudinea ofertantilor.Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata/legalizata. Lipsa documentelor de sustinere a cifrei de afaceri duce la descalicarea ofertantului.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari- Formular 7.1 si Formular 7.2. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta servicii similare cu cele care constituie obiectul prezentei achizitii, prestate in ultimii 3 ani. Se vor cumula valorile pentru maxim 3 contracte a caror suma nu trebuie sa fie mai mica de 420000 euro(fara TVA);
Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, documente din care sa rezulte informatii relevante, avand ca obiect servicii similare. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului. Lipsa documentelor de sustinere a experientei similare duce la descalificarea ofertantului.
Declaratie privind utilajele si echipamentele de care dispune operatorul economic- Formular nr 8. Operatorul economic trebuie sa dispuna deurmatoarele resurse:
-un buldoexcavator pentru deszapezit suprafete mari;
- utilaje de deszapezire pentru suprafete mici(alei, trotuare, curti interioare);
- motocositoare pentru spatii verzi;
- aparate fax, xerox, multifunctionale care sa le inlocuiasca pe cele defecte, pana la repararea acestora, daca este cazul;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului in bune conditii- Formular 9.1. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin:
- un responsabil de dispecerat, cu experienta in domeniul serviciilor care fac obiectul contractului
-4 fochisti;
-4 instalatori;
-2 electricieni;
-1 electronist
-1 lacatus;
-1 tamplar;
-1 operator autorizat, responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica in utilizarea instalatiilor/echpamentelor, denumit RSVTI
- Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea din contractce urmeaza sa fie indeplinita de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare.Se vor anexa documente din care sa rezulte atestarea specializariisubcontractantului, necesara pentru partea de lucrare subcontractata.
- Lista asociatilor;
- Acord sau conventie preliminara de asociere ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care se mentioneaza ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului si in care se specifica cine este liderul asociatiei; capacitatea economico ? financiara si capacitate tehnica trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati;
- Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare .Ofertantul trebuie sa respecte prevederile art. 44, 45 si 46 din OUG34/2006 privind participarea la procedura de achizitie publica.
Ofertele depuse de operatorii economici fara documente asa cum au fost solicitate vor fi respinse.
Operatorii economici vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme certificarea:
- sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent;
- sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari- Formular 7.1 si Formular 7.2. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta servicii similare cu cele care constituie obiectul prezentei achizitii, prestate in ultimii 3 ani. Se vor cumula valorile pentru maxim 3 contracte a caror suma nu trebuie sa fie mai mica de 420000 euro(fara TVA);Pentru echivalenta se va lua cursul BNR/BCE pentru fiecare an in parte(2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei).Se vor prezenta documente documente edificatore in sustinerea cerinteiPentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, documente din care sa rezulte informatii relevante, avand ca obiect servicii similare. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului. Lipsa documentelor de sustinere a experientei similare duce la descalificarea ofertantului. Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte(2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei).Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata/legalizata.Declaratie privind utilajele si echipamentele de care dispune operatorul economic- Formular nr 8. Documentele doveditoare ca detin utilajele si echipamentele sunt lasate la latitudinea ofertantilor.Documentele mentionate sunt obligatorii, aceste documente se depun in original, copie sau copie legalizata.Lipsa documentelor dovediditoare a utilajelor si echipamentelor duce la descalificarea ofertantului.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului in bune conditii- Formular 9.1. insotita deOrganigrama Manageriala pentru functionarea Dispeceratului Tehnic;Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin: - un responsabil de dispecerat, cu experienta in domeniul serviciilor care fac obiectul contractului-4 fochisti;
-4 instalatori;
-2 electricieni;
-1 electronist-1 lacatus;
-1 tamplar;
-1 operator autorizat, responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica in utilizarea instalatiilor/echpamentelor, denumit RSVTI.Operatorii vor prezenta documente de sustinere care sa ateste calificarea corespunzatoare si dovada relatiilor contractuale in original sau copie lizibila, stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata/legalizata.Lipsa documentelor de sustinere a calificarii corespunzatoare si a relatiilor contractuale duce la descalicarea ofertantului.- Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea din contractce urmeaza sa fie indeplinita de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare.Se vor anexa documente din care sa rezulte atestarea specializariisubcontractantului, necesara pentru partea de lucrare subcontractata.- Lista asociatilor;
- Acord sau conventie preliminara de asociere ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care se mentioneaza ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului si in care se specifica cine este liderul asociatiei; capacitatea economico ? financiara si capacitate tehnica trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati;
- Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare .Ofertantul trebuie sa respecte prevederile art. 44, 45 si 46 din OUG34/2006 privind participarea la procedura de achizitie publica.Ofertele depuse de operatorii economici fara documente asa cum au fost solicitate vor fi respinse.Operatorii economici vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme certificarea: - sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent;
- sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent;Toate cerificatele/documentele echivalente enumerate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Lipsa acestor documente duce la descalificarea ofertantului. DDocumentele vor fi depuse in original sau copie lizibila, stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. La faza finala de licitatie electronica pot participa numai operatorii economici care sunt inregistrati in SEAP si care, dupa evaluarea initiala a ofertelor depuse la sediul Tribunalului Bucuresti, au primit din partea autoritatii contractante invitatie on-line de participare la faza finala de licitatie electronica prin intermediul SEAP.2. In cazul in care ofertantul nu figureaza inregistrat in SEAP, conform prevederilor art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta depusa in cadrul acestei proceduri nu va putea fi luata in considerare.3. Ofertantii au disponibile, pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice, informatiile cu privire la: numarul de participanti inscrisi la licitatie.4. Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice : - Inainte de lansarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3263/21.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S104-178467 din 31.05.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2013 14:00
Locul: Tribunalul Bucuresti, Bulevardul Unirii, nr 37, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa imputernicitii din partea operatorilor economici si alte persoane invitate sa participe la deschidere, cu aprobarea autoritatii contractante si a Comisiei de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care, dupa derularea etapei de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, se va solicita ofertantilor care au depus aceste oferte, reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii.- I.M.M-urile beneficiaza de dreptul de reducere de 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, de cufra de afaceri si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile art 16, din Legea 346/2004, numai daca fac dovada incadrarii societatii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Formular nr. 1).-Ofertantii isi vor asuma prevederile contractuale prin semnarea Acordului cadru si a Contractului Subsecvent de la Sectiunea- Formulare contracte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatore luarii la cunostiinta in conditiile prevederilor art.256^2 OUG 34/2006 de catre contestatar, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Bucuresti-Autoritate contractanta
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. +40 23187700, Email: [email protected], Fax: +40 21317731, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2013 16:51