Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE SI SERVICII CONEXE PENTRU COMPUTERE PERSONALE, PENTRU ECHIPAMENT DE BIROTICA, PENTRU ECHIPAMENT DE TELECOMUNICATII SI PENTRU ECHIPAMENT AUDIOVIZUAL
Anunt de participare numarul 132415/28.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Adriana Fedorca, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE SI SERVICII CONEXE PENTRU COMPUTERE PERSONALE, PENTRU ECHIPAMENT DE BIROTICA, PENTRU ECHIPAMENT DE TELECOMUNICATII SI PENTRU ECHIPAMENT AUDIOVIZUAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Unitatile din structura si subordinea BRML, specificate in Anexele 1 si 2 la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 216, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Servicii de reparare si de intretinere pentru echipamente de imprimare si echipamente IT, inclusiv consumabile, prin procedura de licitatie deschisa, urmata de o etapa finala de licitatie electronica, necesare activitatii unitatilor din structura si din subordinea BRML, specificate in Anexele 1 si 2 la Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 2, 216, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de participare = 22.162, 00 lei - se retine/restituie conform. art. 278(1) din OUG 34/2006 cu modif. si complet.ulterioare. Gar. de buna executie = DA, 10% din val.contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acordul cadru este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.neincadr.in sit.prev.la art.180 din OuG 34/2006; Decl.priv.neincadr.in sit.prev.la art.181 din OuG 34/2006. Doc.de confirmare: 1.Certif.de atestare fiscala valabil la data deschid. of., eliberat de organul de admin. fiscala al unit. administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social op.ec., care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. 2.Certif. priv. plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschid.of., din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indepl.obligatiilor fata de bugetul local. Decl. pe proprie rasp.privind neincadr. in situatia prev.la art.69(1) din OuG 34/2006;Certif.de particip.la licitatie, cu of.independenta.Pt. pers.juridice romane: Certif.constatator eliberat de Of.Reg.Com., de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia of.isi are sediul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii of.) din care sa rezulte ca ob./dom.de activ. principal sau secundar al of. include prestarea serviciilor ce fac ob. achizitiei; Pt. pers. fizice romane: Autoriz. de functionare / altele echivalente (docum. de confirmare a capacitatii de exercitare a activ. profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora); Pt. pers. juridice /fizice straine: Docum. care dovedesc forma de inreg. si atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, in conf. cu prevederile din tara in care of. este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului acordului - cadru, pe ultimii 3 ani;Documente de confirmare privind cifra de afaceri declarata: ultimul bilant contabil sau extrase de bilant intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente sau alte documente echivalente (declaratie fiscala, s.a)
Angajament fermin situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele prestatii de servicii similare obiectului acordului cadru in ultimii 3 ani, continand sub forma tabelara principalele valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare. Angajament fermin situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului in conformitate cu standardul de referinta ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
58-DA-LDE-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2012 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2012 12:15
Locul: BRML-Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, corp cladire A, parter, sala Stefan C. Hepites.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare;Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala(daca este cazul).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acces direct si nerestictionat la Documentatia de atribuie, publicata in SEAP. DATA LIMITA pentru transmiterea SOLICITARILOR de clarificare: 03.02.2012 ora 12:00; DATA LIMITA pentru transmiterea RASPUNSURILOR la solicitarile de clarificare: 07.02.2012 ora 12:00; TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE a ofertelor: 14.02.2012 ora 12:00. LOCUL DE DEPUNERE: Sediul Biroului Roman de Metrologie Legala din sos. Vitan-Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, cod 042122, corp cladire A, sectretariat director general, etaj 1. Oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, precum si oferta depusa dupa data si ora-limita de depunere sau la o alta adresa a autoritatii contractante decat cele stabilite in anuntul de participare este ?respinsa? in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Modul de lucru al comisiei de evaluare, se va desfasura in conformitate cu prevederile din HG 925/2006. In sensul prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Raluca Savu, Gheorghe Costin, Florian Buzatu, Gabriel Mihai.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
n termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256^2, alin. 1), lit. a din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 213320954, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2011 11:05