Licitatie Publica - Servicii de reparare si de restaurare mobilier stil
Anunt de participare numarul 90945/13.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BNR Directia Logistica, Serviciul Reparatii curente si intretinere instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Lita, Tel.0213152750/2936, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BNR Directia Logistica, Serviciul Reparatii curente si intretinere instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Lita, Tel.0213152750/2936, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BNR Directia Logistica, Serviciul Reparatii curente si intretinere instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si de restaurare mobilier stil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reconditionare mobilier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform prevederilor art. 122, lit.j/OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare 10000 lei- garantia de buna executie de 10% din valoarea fara TVA a fiecarei facturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate, - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, - Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, - Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului, in originalsau copie legalizata. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale si rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
2. Bilant contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat la ANAF (DGFP AFP) copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalulPentru persoanele juridice straine se solicita bilantul contabil pe 2008, inregistrat la autoritatea competenta in tara de origine, prezentat in traducere legalizata in limba romana sau, daca nu exista, document echivalent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind experienta similara minim 3 lucrari de reconditionare mobilier executate in ultimii 5 ani, care sa contina date despre cel putin un contract de reconditionare cu o valoare de minim 100.000 Euro.
2. Recomandari din partea altor beneficiari (minim 3) privind lucrarile executate. Recomandarile sa fie prezentate in original, semnate si stampilate, nu mai vechi de 3 ani.
3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere.
4. Certificate privind calificarea a cel putin 3 persoane cu studii relevante in industria lemnului;
- cel putin o persoana atestata restaurator lemn;
- cel putin 3 persoane sculptor atestat.
5. Certificate care saateste implementarea unui Sistem de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001-2008, sau echivalent, in domeniul reconditionare mobila;
- Certificate care saateste implementarea unui Sistem de Management de Mediu conform SR EN ISO 14001-2005, sau echivalent, in domeniul reconditionare mobila;
- Certificate care saateste implementarea unui sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale conform SR OHSAS 18001-2008, sau echivalent, in domeniul reconditionare mobila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantie acordata
20%
Descriere:
3.
Termen de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa finala ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP.Informatii: //www.assi.ro/
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2009 12:00
Locul: str. Doamnei nr.8, sector3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor vor fi admise cel mult 2 persoane, care vor prezenta delegatie/imputernicire din partea conducerii societatii.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti: , Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr5, Localitatea: Bucuresti: , Cod postal: 020150, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BNR Directia Juridica
Adresa postala: str.Lipscani 25, Localitatea: Bucuresti: , Cod postal: 030051, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 15:32