Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionat
Anunt de participare (utilitati) numarul 127267/01.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Medias, Serv. Achizitii, Tel. 0269201050, In atentia: Florin Deac, Email: [email protected], Fax: 0269846297, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Medias
Adresa postala: Str. Garii, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551010, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel. 0269-201241, In atentia: Florin Deac, Fax: 0269-201452
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Medias
Adresa postala: Str. Garii, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551010, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel. 0269-201241, In atentia: Florin Deac, Fax: 0269-201452
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Medias
Adresa postala: Str. Garii, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551010, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel. 0269-201241, In atentia: Florin Deac, Fax: 0269-201452
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionat aflate in dotarea SNGN ROMGAZ SA Sucursala Medias.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru toate serviciile cuprinse in caietul de sarcini. Adjudecarea licitatiei se va face pe total oferta.
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-3.000 lei constituita conform documentatiei de atribuire. Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA, constituita conform documetatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la data primirii acestora de catre achizitor cu o perioada de gratie de inca 30 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala sau Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OG27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) de minim: 250.000 lei, echivalentul a 58.823, 52 euro (1 euro = 4, 25 lei, curs BNR valabil din data de 26.07.2011). Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind experienta similara. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta obligatoriu ca cerinta minima efectuarea in ultimii 3 ani a minim 1 contract avand ca obiect prestarea de servicii similare celor supuse procedurii prezentei licitatii si a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 50.000 lei, echivalentul a 11.764, 7 euro (1 euro = 4, 25 lei, curs BNR valabil din data de 26.07.2011). Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu cel putin o recomandare din partea unor beneficiari privind prestarea de servicii similare celor supuse prezentei licitatii. Ofertantii vor prezenta obligaoriu un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent al acestuia, certificare standard OH SAS 18001 sau echivalent al acestuia, certificare de mediu conform ISO 14001 sau echivalent al acestuia. Lista privind echipamentele de specialitate. Lista cu personal tehnic de specialitate. Angajat autorizat si specializat in domeniul frigotehnic. Cel putin un electrician autorizat ANRE categoria 2A pentru verificarea si mentenanta instalatiei electrice. Abilitare pentru lucrul cu agentul frigorific (R407, R410, R22, etc.) sau agent frigorific ecologic-certificat AGFR. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala de licitatie electronica vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 10:00
Locul: Medias, str. Garii, nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Medias - Birou Juridic
Adresa postala: Str. Garii, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551010, Romania, Tel. 0269-201290, Fax: 0269-846297
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 13:27