Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de masurare pentru Sistemul de Monitorizare Produsi Gazosi de Fisiune (GFP) Unitate 1 si Unitate 2


Anunt de participare (utilitati) numarul 146919/30.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: cne cernavoda, Tel. +4 0241802251, In atentia: gianina daineanu, Email: [email protected], Fax: +4 0241236006, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de masurare pentru Sistemul de Monitorizare Produsi Gazosi de Fisiune (GFP) Unitate 1 si Unitate 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: cne cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de masurare pentru Sistemul de Monitorizare Produsi Gazosi de Fisiune (GFP) Unitate 1 si Unitate 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de masurare pentru Sistemul de Monitorizare Produsi Gazosi de Fisiune (GFP) Unitate 1 si Unitate 2- 1 set
Valoarea estimata fara TVA: 338, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 5.000lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va completa FormularulIII.1.1 a)Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, in original;
- virament bancar.- pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- pentru EUR, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1 *- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original*In cazul in care Garantia de participare se va face in valuta se va folosi cursul de schimb BNR din data publicarii Anuntului de participare.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a 1- III.1.1.a 5, dupa caz.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, sumele stabilite in conformitate cu art.278 1 aliniat 2 din OUG nr.34/2006, cu completarile Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului - se constituie in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in ofertaFormularele III.1.1.a 1- III.1.1.a 5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei ofere individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia 181 literele a, c1 si d.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.La Formular se vor anexa:
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2011Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul III.2.1.a_3 si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in originalNota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest formular se va completa si de eventualii subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie:
Ionel Bucur? Director CNE Cernavoda, Marian Serban ? Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda,
Madalina Olteanu ? Director Economic CNE Cernavoda, Veronica Petrisoaia- Inlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavoda, Horatiu Ionescu- Inginer SefDepartament Achizitii si Control Materiale, Florin Georgescu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale, Viorica Lojnita- Sef Serviciu AchizitiiComisia de evaluare: Dorina Gherlan - presedinte cu drept de vot
Catalin Constantin Sima- membru
Raul Daniel Tompe ? membru
Marius Neagu- membru
Adina Stoian - membruEleonora Gianina Daineanu- membru secretar
Constanta Nicolae- membru de rezerva
Gheorghe Stanescu- membru de rezerva Demonstrarea inregistrarii ca persoana juridicaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice/fiziceromane
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertei. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Persoane juridice/fizicestraine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofetantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011.In cazul in care ofertantulprezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69, indice 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.2_2.Sustinatorul financiar va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
Cerinta nr. 1
Bilant contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta minima:
Lichiditatea generala este de minim 90%.
Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant, sau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta bilantul contabilin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul».
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani a derulat contracte de servicii similare, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 300.000 lei, fara TVA.
Pentru contractele din lista se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar , din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea ofertantiivor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractualpana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate. In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.Cerinta va fiindeplinita, dupa cum urmeaza
- de catre Ofertant ori de catre tert sustinator tehnic - in cazul unei oferte individuale cu sustinere tert;
- de catre Ofertant- in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- de catre un singur Tertsustinator tehnic ? in cazul unei oferte comune cu sustinere Tert , dar fara subcontractare;
- in totalitate de catre unul dintre membrii asociati- in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractant.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul III.2.3_1 si se vor anexa documentele solicitate
Cerinta nr. 2Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.
Se va completa lista cu numele si prenumele intregului personal propus pentru prestarea serviciilor si se vor atasa CV-uri , din care sa reiasa pregatirea profesionala , calificarea profesionala , autorizarile detinute, atestari, vechime in domeniu.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul III 2.3.2 si se vor anexa documentele solicitate
Cerinta 3
Angajament ustinerea tehnica(dupa caz).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.
In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel:
- cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.
In cazul in care ofertantul/ prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.3)_3. impreuna cu anexele (Formularul III.2.3)_3..1 si Formularul III.2.3)_3.2.
Sustinatorul tehnic va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
26694
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.01.2014
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2013 13:00
Locul: SNN Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, Camera p45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostintadespre un act al autoritatii contractante considerta nelegal, in conformitate cu prevederile art. 256 2 din OUG 34/2006 cu modificari si completari.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNNuclearelectrica SA, Departamenul Achizitii
Adresa postala: STR. POLONA, NR. 65, SECTOR 1, BUCURESTI, Cod. 010494, Romania., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer