Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR


Anunt de participare numarul 136045/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Timis
Adresa postala: Take Ionescu nr.46, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300043, Romania, Punct(e) de contact: Sinsp Eros Adalbert Stefan, Tel. +40 256402221, Email: [email protected], Fax: +40 256490677, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului de servicii din Timisoara
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 300 si 1, 120, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsegvente, cu valori cuprinse intre un minim de 400 lei si un maxim de 130000 lei. Primul contract subsegvent sa va incheia imediat dupa semnarea acordului cadru, urmand ca in functie de necesitaile autoritatii contractante, de defectiunile aparute la autovehiculele din parcul auto al IPJ Timis sa se incheie cate un contract subsegvent la fiecare 4 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VALOAREA ESTIMATA TOTALA FARA TVA ESTE CUPRINSA INTRE UN MINIM DE 4300 LEI SI UN MAXIM DE 1120600 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 300 si 1, 120, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
11206 lei - daca se depune oferta pentru toate loturile - iar daca se depune oferta pentru cate un lot este specificata valoarea garantiei la fiecare lot in parte - garantia de participare va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE DE ELEGIBILITATE, CONFORM ART 180 DIN OUG 34/2006
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN OUG 34/2006
- Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta
- Declaratie conf. art. 69/1:
Persoane cu functii de decizie :
- Seful Inspectoratului-comisar sef de politie POPESCU GHEORGHE
- Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie al Judetului Timis-comisar de
politie: BOLBOS FLORIN
- Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie al Judetului Timis-comisar sef de politie: DUMBRAVA ADRIAN
- sef serviciu logistic: comisar sef de politie POMPAS FANICA
- sef birou tehnic: comisar sef de politie DOLHA GHEORGHE
- contabil sef: comisar sef de politie GHIB IOAN
- jurist: inspector principal de politie CURUT GABRIEL
- lucrator compartiment achizitii publice: subinspector de politie EROS ADALBERT STEFAN - CERTIFICAT CONSTATOR EMIS DE ORC PE ANUL 2012(copie)
- AUTORIZAREA RAR CU TERMEN DE VALABILITATE:
Executantul trebuie sa fie autorizat R.A.R. pentru activitatile cuprinse in ANEXA 1 ? RNTR 9, punctul 1(1.1, 1.2 si 1.3), in cadrul carora sa poata executa lucrari (operatii) de reparare/montare. In cadrul ofertei se va prezenta copia dupa Autorizatia Tehnica inregistrata la Registrul Auto Roman, cu valabiltate pe anul 2012, conform vizei de pe verso.
- In cazul in care operatorul economic desfasoara activitati cu subcontractanti, se va prezenta o copie dupa Autorizatia Tehnica a acestora inregistrata la Registrul Auto Roman, cu valabiltate pe anul 2012, conform vizei de pe verso.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnologica de a asigura interventii tehnice impuse pe categorii de reparatii, revizii si intretinere , dupa cum urmeaza : -mecanica , electricitate , tapiterie , standuri de verificare motoare diesel si cu aprindere prin scanteie , SDV-uri pentru reparatii , dispozitiv optic de verificare a geometriei directiei . -tinichigerie , vopsitorie , lacatuserie (cu SDV-urile si dotarile aferente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul b) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite-NU exista limite c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor: clasament, existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; numarul participantilor la licitatia electronica, criteriul de evaluare la licitatia electronica: pretul cel mai scazut . - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. -Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. -Licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. - Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore. d) Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
119799
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
106zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI TIMIS - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR. Take Ionescu, nr.44-46, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300043, Romania, Tel. +40 256402107
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer