Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a automobilelor, Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transport feroviar si pentru alte echipamente, Servicii de reparare si intretinere locomotive, Servicii de reparare si intretinere a tran
Anunt de intentie (utilitati) numarul 13625/13.01.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Voinea Marian, Tel.0253.335.045, In atentia: domnului Voinea Marian, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. DIRECTIA COMERCIALA
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253-335016, In atentia: domnului Voinea Marian, Email: [email protected], Fax: 0253-335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a automobilelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a automobilelor de diferite tipuri existente in parcul auto al S.C. Complexul Energetic Turceni S.A. conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transport feroviar si pentru alte echipamente
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere si servicii conexe pentru transport feroviar si pentru alte echipamente conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 370, 900RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere locomotive
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a locomotivelor conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 890, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a transmisiilor delocomotive
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a transmisiilor de locomotive conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50221200-2 - Servicii de reparare si de intretinere a transmisiilor de locomotive (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a franelor si a pieselor pentru frane de locomotive
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a franelor si a pieselor pentru frane de locomotive conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50221400-4 - Servicii de reparare si de intretinere a franelor si a pieselor pentru frane de locomotive (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 73, 725RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a materialului rulant conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 14, 642.63RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere curenta si reparatii calea ferata - schimbatori cale tip 49 A
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in intretinere curenta si reparatii calea ferata - schimbatori cale tip 49 A, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 520, 817.58RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in intretinere a liniilor de cai ferate, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 320, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de intretinere, revizie si reparatie automate programabile AP
II.2) Tipul de contract
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in intretinere, revizie si reparatie automate programabile AP, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50312300-8 - Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Service pentru reteaua de date Energomanager
II.2) Tipul de contract
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in service pentru reteaua de date Energomanager, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50312300-8 - Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 440, 895RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Repararea echipamentului de retea date
II.2) Tipul de contract
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in repararea echipamentului de retea date, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50312320-4 - Repararea echipamentului de retea de date (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului de telefonie prin fir
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a echipamentului de telefonie prin fir, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50334100-6 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de telefonie prin fir (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 42, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de masurare, de testare si control
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a aparatelor de masurare, de testare si control, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 303, 071.25RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de masurare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a aparatelor de masurare, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 112, 489.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de masurare diverse
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a aparatelor de masurare, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de testare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a aparatelor de testare, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50412000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de testare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 27, 144.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de control, aparatelor electrice si pise ale acestora
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a aparatelor de control, aparatelor electrice si pise ale acestora, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50413000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.09.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 128, 405.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului de detectare a gazului
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a echipamentului de detectare a gazului, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50413100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de detectare a gazului (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.02.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a echipamentului de detectare a gazului, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor si sistemelor de alarmare si prevenire antiefractie si antiincendiu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a echipamentelor si sistemelor de alarmare si prevenire antiefractie si antiincendiu, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Revizie generala a aparatelor de respiratie automata tip ARIAC
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in revizie generala a aparatelor de respiratie automata tip ARIAC, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.09.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.10.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 7, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de calibrare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in calibrarea aparatelor, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50433000-9 - Servicii de calibrare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.09.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.10.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 135, 156RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a vehiculelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparare si intretinere a vehiculelor de diferite tipuri existente in parcul auto al S.C. Complexul Energetic Turceni S.A. conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in repararea siintretinerea pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50510000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 512, 659.35RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a pompelor de lichid
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in repararea siintretinerea pompelor de lichid, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50511100-1 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 8, 568, 099.54RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a cisternelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in repararea siintretinerea cisternelor, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50514100-2 - Servicii de reparare si de intretinere a cisternelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.05.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a masinilor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in repararea siintretinerea masinilor, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 7, 033, 365.45RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a masinilor neelectrice
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in repararea siintretinerea masinilor neelectrice, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 344, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a compresoarelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in repararea siintretinerea compresoarelor, conform documentatiei de atribuire
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului sunt orientative, in functie de punerea la dispozitie a caietelor de sarcini de catre compartimentele de resort ale autoritatii contractante, prevederile acestora si intocmirea documentatiei de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 33, 259, 871 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2009 14:59