Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR IN ANUL 2009


Anunt de participare numarul 70558/06.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala: STRADA VULTURI , NR. 9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200688, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DAN, Tel.0251598115, Email: [email protected], Fax: 0251598115, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELORIN ANUL 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: PUNCTUL DE LUCRU AL PRESTATORULUI (MUN. CRAIOVA SAU ZONA LIMITROFA)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparare si intretinereaautovehiculelor din parcul auto al IPJ Dolj in anul 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50112100-4-Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
50112111-4-Servicii de reparare a caroseriilor (Rev.2)
50112120-0-Servicii de inlocuire a parbrizelor (Rev.2)
50112200-5-Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini impartirea pe loturi este urmatoarea:
Lot 1 - autoturisme marca DACIADacia 131019 buc.Dacia 1310 i3 buc.Dacia 1310 Break5 buc.Dacia 1310 Break i1 buc.Dacia Pick-up1 buc.
Lot 2 - autoturisme marca Dacia Super Nova1 buc.
Lot 3 - autoturisme marca Dacia Solenza17 buc.
Lot 4 - autoturisme marca Dacia Logan180 buc.
Lot 5 - autoturisme marca Aro motor Toyota3 buc.
Lot 6 - autoturisme marca Daewoo Cielo1 buc.
Lot 7 - autoturisme marca FORDFord Focus2 buc.Ford Tranzit2 buc.
Lot 8 - autoturisme marca VWVW Passat6 buc.VW Transporter9 buc.VW Vento17 buc.
Lot 9 - autoturisme marca MERCEDESMercedes Vito2 buc.Mercedes Sprinter1 buc.
Lot 10 - autoturisme marca Renault Megane1 buc.
Lot 11 - autoturisme marca Iveco1 buc.
Lot 12 - autoturisme marca LDV Maxus1 buc.
Lot 13 - autoturisme marca Dodge RAM1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.02.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se percepe garantie de participare.Garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA constituita conform documentatiei de atribuire atasate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face di fonduri provenite din bugetul de stat. Plata se va face in termen de 30 de zile de la receptionarea serviciilor prestate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prvederile art.181;
- certificat de inregistrarea emis de ORC;
- certificate de plata a impozitelor si taxelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale;
- copie a ultimului bilant semnata si stampilata pe fiecare fila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizare RAR;
- lista principalelor prestari in ultimii 3 ani;
- declaratie privind utilajele, instalatiile siechipamenteletehnice.
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
136895/29.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 09:30
Locul: IPJ DOLJ, SERVICIUL DE LOGISTICA, CRAIOVA, STR. VULTURI , NR. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI. PERSOANELE IMPUTERNICITE VOR PREZENTA IMPUTERNICIREA SI CARTEA DE IDENTITATE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 530111, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BVD NICOLAE TITULESCU NR. 4 CRAIOVA, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251-418568, Fax: 0251-415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ, SERVICIUL DE LOGISTICA
Adresa postala: STR. VULTURI NR. 9, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200688, Romania, Tel.0251-598115, Email: [email protected], Fax: 0251-598115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2009 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer