Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora


Anunt de participare numarul 133173/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: Str G-ral Grigore Bastan, nr 5, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120148, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Saiu, Tel. +40 238445553, Email: [email protected], Fax: +40 238445553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Servicii medicale de urgenta si transport sanitar
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Atelierul auto al prestatorului
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilorde reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora pentru un numar de 35 de autosanitare conform tabelului anexa la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
800000 RON pana la 31 12 2012;1000000 val max cu suplimentari cf art 6 alin(3)/ HG nr.925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 10.000 lei si se va constitui prin virament bancar in contul RO69TREZ1665005XXX004967 deschis la Trezoreria Buzau, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare ( Formular nr. 5) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul ....................... a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art. 278^1, alin. (1), litera b) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fata TVA.- se poate constitui sub urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante RO69TREZ1665005XXX004967 deschis la Trezoreria Buzau- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din contractul cu C.J.A.S. Buzau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)? Formular Nr. 2
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 6;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : - Manager ? Dr. Zissu Lhuana
- Director Economic ? Ec. Bratu Teodora
- Director Tehnic ? Ing. Acsinte George
- Referent Achizitii ? Saiu Florentina
- Tehnician auto- Sares Nicolae
- Economist- Cimpeanu Nicoleta
- Referent- Morarescu Magdalena
3.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 12A4.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular Nr. 2A
5.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care de depun ofertele, in copie conform cu originalul.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.
Pentru persoane juridice straine :
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta , in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
2.Conform art. 183 din OUG nr.34/2006 se solicita ca ofertantul sa detina Autorizatie Tehnica eliberata de R.A.R. pentru categoriile de servicii solicitate, autorizatie eliberata conform ordinului nr. 2131/2005.
Pentru persoane juridice/fizice straine :
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin :1.500.000, 00lei (2010, 2009, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor.
2.DOTAREA TEHNICA, MINIMA, OBLIGATORIE, DE CARE SA DISPUNA OFERTANTUL?stand de testare frane si amortizoare?program de diagnoza computerizata pentru Mercedes, Volkswagen, Fiat si Iveco
?sedevistica speciala pentru autovehiculele Mercedes, Volkswagen, Fiat si Iveco
?elevator directie cu 4 coloane cu greutate de ridicare minima 4000 KG cu sistem de reglare fata ? spate inclusiv pentru 4x4?1 bc nu se accepta echivalent,
?elevator cu doua coloane minim 4000 KG destinat autovehiculelor a caror masa depaseste 3 tone ? 1 bc. nu se accepta echivalent,
?minim 6 posturi de lucru mecanica , 3 dintre ele fiind destinate permanent SAJ Buzau.
?autoutilitara cu platformapentru interventie ( in caz de accident sau defectiune ) care sa fie la dispozitia SAJ Buzau 24 ore din 24.
?spatiu destinat special operatiunilor de tinichigerie + vopsitorie
3.Preturile pieselor se raporteaza la un program informatic (software) . Calculatiile vor fi facute in aplicatie si servicii licentiate care permit evaluarea costurilor de reparatii, iar ofertantii trebuie sa aiba contract cu o firma care detine aplicatia si serviciile licentiate.
4.Prestatorul va executa serviciile de diagnosticare si reparare cu personal calificat de cel putin 8 persoane din care :
-1 inginer
-3 mecanici specializati pe tipurile de autovehicule aflate in dotarea SAJ Buzau
-1 electronist
-1 electrician
-1 tinichigiu-1 vopsitor
5. Informatii privind subcontractantii - daca este cazul
1.Certificare pentru calitate ISO 9001/2008 valabila la data depunerii ofertelor sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari ; max 10 zile inainte de data depunerii ofertelor. Data de transmitere a raspunsurilor la clarificari : cel putin 6 zile inainte de data depunerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac: in 10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre un act alautoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Buzau
Adresa postala: Str. G-l Grigore Bastan, nr.5, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120148, Romania, Tel. +40 238411289, Email: [email protected], Fax: +40 238445553
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer