Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI UTILAJELOR DIN DOTAREA SECTIEI TRANSPORTURI - 5 LOTURI
Anunt de participare numarul 95861/11.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Camelia Paval, Tel.0234.317132, In atentia: Biroul Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: alte servicii ale administratiei publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI UTILAJELOR DIN DOTAREA SECTIEI TRANSPORTURI - 5 LOTURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI UTILAJELOR DIN DOTAREA SECTIEI TRANSPORTURI1. LOTUL 1-AUTOTURISME DACIA -8 BUC.
2.LOT 2-AUTOTURISME ARO -3 BUC., AUTOSPECIALA SAVIEM-1BUC. SI MICROBUZ IVECO - 2 BUC.
3.LOT 3 -TRACTOARE -8 BUC. SI REMORCI -7 BUC.
4.LOT 4 - BULDOEXCAVATOR 1 BUC.
5. LOT 5 - MINIINCARCATOR -2 BUC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50116000-1-Servicii de reparare si de intretinere a pieselor speciale pentru vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI UTILAJELOR DIN DOTAREA SECTIEI TRANSPORTURI1. LOTUL 1-AUTOTURISME DACIA -8 BUC.
2.LOT 2-AUTOTURISME ARO -3 BUC., AUTOSPECIALA SAVIEM-1BUC. SI MICROBUZ IVECO - 2 BUC.
3.LOT 3 -TRACTOARE -8 BUC. SI REMORCI -7 BUC.
4.LOT 4 - BULDOEXCAVATOR 1 BUC.
5. LOT 5 - MINIINCARCATOR -2 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 185, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar. de part. lot1=560 lei;lot 2=840lei;lot 3=630 lei;lot 4=210 lei;lot5=350 leigar. de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 4 semnat si stampilat
2. Formular 5 semnat si stampilat3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care sa rezulte punctele de lucru si obiectul de activitate societatii in conformitate cu obiectul contractului;6.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 7 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Prestatorul va face dovada ca are in proprietate, inchiriat sau in leasing, un mijloc de transport sau de remorcat vehicule defecte sau avariate: 9. Formular 8 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Se solicita: Lista cu personalul implicat in realizarea contractului in cauza;10. Formular 9 Lista principalelor servicii similare cu cerintele caietului de sarcini, prestate sau in derulare, din ultimii 3 ani (beneficiari, obiectul contractului, valori, perioada de derulare), indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati.11. Formular 10 - Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza minim un contract de servicii similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, executat in ultimii 3 ani si minim o recomandare emisa sau contrasemnata de beneficiar;12. Formular 11 - Declaratie privind respectarea legislatiei in vigoare referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
13. Formularul 12 - privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia.Formularul 12 se va depune in mod obligatoriu, indiferent de existenta sau nu a subcontractantilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Municipiului Onesti, parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor cu imputerniciri scrise semnate si stampilate si copie C.I.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2010 13:31