Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Anunt de participare numarul 83566/31.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Nicolae Cabulea, Tel.0265-202306, In atentia: Boier Ioan Catalin, Email: [email protected], Fax: 0265-311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas nr. 16, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540065, Romania, Tel.0265202530, In atentia: Moldovan Dorin Mircea, Fax: 026531155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In atelierele specializate ale operatorilor economici castigatorii ai contractului de achizitie publica, trebuie sa fie situate pe raza judetului Mures.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 168, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe din dotarea I.P.J.Mures.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul poate depune oferta de pret pentru toate loturile solicitate, detaliat, pe fiecare marca/tip de autovehicul rutier.Totodata se poate depune oferta de pret pentru unul sau mai multe din loturile stabilite, detaliat pe fiecare tip de autovehicul rutier din lotul respectiv.
Valoarea estimata fara TVA: 168, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se va constitui garantia de participare astfel: -428, 00 lei Lotul A;
-950, 00 lei Lotul B;
-150, 00 lei Lotul C;
-155, 00 lei Lotul D;
- 1.680, 00 lei toate Loturile;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plate se va efectua de la bugetul statului prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de inaintare .
2. Acord de confidentialitate .
3. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea .
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 .
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (formular tip, eliberat de Primaria in raza careia se afla sediul societatii).
7. Certificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (formular tip, eliberat de autoritatile competente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale .
2. Declaratie pe propria raspundere cu privire la cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) si profitul anual inregistrat in ultimii 3 ani (2006-2008).3. Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2008 (bilantul contabil), inregistrat launitatea financiara; Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de buna executie (experienta similara) ;2. Certificatele de buna executie trebuie insotite de recomandarea din partea beneficiarului3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii .4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .
5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia serviciilor.
6. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti, specializarea acestora precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor;
7. Se solicita prezentarea obligatoriu a listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
192060
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 10:00
Locul: I. P. J. Mures, Serviciul de Logistica, din Targu-Mures, str. Borsos nr.16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor orice persoana in baza imputernicirilor legale emise de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer