Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe din dotarea I.P.J.Mures
Anunt de participare numarul 79659/09.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Nicolae Cabulea, Tel.0265-202306, In atentia: Boier Ioan Catalin, Email: [email protected], Fax: 0265-311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas nr. 16, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540065, Romania, Tel.0265202531, In atentia: Boier Ioan Catalin, Email: [email protected], Fax: 0265311555, Adresa internet (URL): http//.ms.politiaromana.ro/achizitii/achizitii.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe din dotarea I.P.J.Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In atelierele specializate ale operatorilor economici castigatoarii ai contractului de achizitie publica.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Parcul de autovehicole din dotarea unitatii este compus din urmatoarele marci: Volkswagen, Audi, Dacia, Ford si Mercedes.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul poate depune oferta de pret pentru toate loturile solicitate, detaliat, pe fiecare marca/tip de autovehicul rutier. Totodata se poate depune oferta de pret pentru unul sau mai multe din loturile stabilite defalcat, detaliat, pe fiecare tip de autovehicul rutier din lotul respectiv.In derularea contractului se va avea in vedere faptul ca orice serviciu va fi prestat doar in baza unui comenzi prealabile, emisa de catre autoritatea contractanta pentru fiecare autovehicul in parte, in limita fondurilor alocate pentru anul bugetar.
Valoarea estimata fara TVA: 400, 282RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertanti vor constitui garantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua cu ordin de plata prin trezorerie din bugetul alocat pentru anul 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de inaintare .
2. Acord de confidentialitate .
3. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea .
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 .
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (certificat valabil la data deschiderii procedurii) original sau copie legalizata, in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei (formular tip, eliberat de autoritatile competente).
7. Certificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (certificat/certificate valabil(e) la data deschiderii procedurii) original sau copie legalizata, in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei (formular tip, eliberat de autoritatile competente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale .
2. Declaratie pe propria raspundere cu privire la cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) si profitul anual inregistrat in ultimii 3 ani (2006-2008).3. Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2008 (bilantul contabil), inregistrat launitatea financiara;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de buna executie (experienta similara) ;2. Certificatele de buna executie trebuie insotite de recomandarea din partea beneficiarului, respectiv: - recomandarile din partea beneficiarilor trebuie sa cuprinda modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, daca pe parcursul furnizarii serviciilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, inclusiv contractele si procesele verbale de receptie aferente recomandarilor prezentate.
3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara ;
4. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora;
5. Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare; In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 10:00
Locul: I. P. J.Mures, Serviciul de Logistica, din Targu-Mures, str. Borsos Tamas, nr. 16, jud. Mures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ai operatorilor economici in baza unei delegati si a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 10:35