Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Anunt de participare numarul 54049/29.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Nicolae Cabulea, Tel.0265-202306, In atentia: Boier Ioan Catalin, Email: [email protected], Fax: 0265-311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI MURES
Adresa postala: str. Borsos Tamas, nr. 16, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Cabulea Ioan Nicolae, Tel.0265202531, In atentia: Boier Ioan Catalin, Email: [email protected], Fax: 0265311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro/achizitii/achizitii.html
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI MURES
Adresa postala: str. Borsos Tamas, nr. 16, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Cabulea Ioan Nicolae, Tel.0265202531, In atentia: Boier Ioan Catalin, Email: [email protected], Fax: 0265311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro/achizitii/achizitii.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In atelierele specializate ale operatorului econonomic.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantul cu ocazia inroducerii autovehiculelor in atelierul de reparatie are obligatia de a constata si remedia defectiunile aparute prin inlocuirea pieselor defecte/uzate, functie de datele tehnice ale mijloacelor de transport prezentate in Caietul de sarcini si de Cartea tehnica a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Repararea si intretinerea autovehiculelor apartinand I.P.J. Mures, la solicitarea autoritatii contractante pe baza unei comenzi ferme pentru urmatoarele marci de autovehicule: vw., audi, ford, mercedes si dacia.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.06.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : cuantumul garantiei de participare este de 1.050, 00 lei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face de la bugetul de stat prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
3. Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) din care sa rezulte indeplinirea la 31.12.2007 a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tarain care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2007(bilantul contabil);
2. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale.
2. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
3. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
4. Fisa/fise de informatii privind experienta similara5. Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
191.751
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 10:00
Locul: I.P. J. MURES, Serviciul de Logistica, Targu-Mures, str. Borsos Tamas, nr.16, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii operatorilor economici in baza unei delegati si a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Sunt acceptate la procedura de atribuire numai societatile comerciale care detin o certificare a calitatii serviciilor si a produselor oferite si autorizatia in vederea functionarii atelierului emisa de catre Registrul Auto Roman pentru anul 2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoles nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se formuleaza in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta despre actul considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2008 10:51