Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Anunt de participare numarul 12569/03.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUI
Adresa postala: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730120, Romania, Punct(e) de contact: ILONA COZMA, Tel.0235/307087, Email: [email protected], Fax: 0235/318257
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Atelierele service ale prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-Volkswagen 20 buc;Lotul 2-Audi 1 buc.;Lotul 3-Ford 2 buc.;Lotul 4-Mercedes Benz 3 buc.;Lotul 5-Aro 3 buc.;Lotul 6-Daewoo 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 207, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lotul1 - 2.470 lei;lotul 2 - 280 lei;lotul 3 - 400 lei;lotul 4 - 520 lei;lotul 5 - 360 lei;lotul 6 - 120 lei.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.
Certificat de cazier fiscal in original sau copie legalizata;
Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) din care sa rezulte indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata), eliberat in ultimele 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor .
- Certificatul de inregistrare( C.U.I.) in copie legalizata ;
- autorizatia de functionare (copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 31.12.2006 inregistrat si vizat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista cu prestarile de servicii in ultimii 3 ani.Documente care confirma certificarea sistemului calitatii pentru aparatura utilizata.Situatia personalui de specialitate.Informatii privind dotarile..O lista cu subcontractantii, furnizorii de piese si materiale auto.Atelierul sa fie omologat de catre R.A.R. pentru efectuarea de revizii si reparatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai mic pentru ora de manopera/lot
30%
Descriere:
2.
pretul mediu cel mai mic pentru piesele solicitate/lot
50%
Descriere:
3.
timpul mediu cel mai mic executie lucrare/lot
10%
Descriere:
4.
garantia cea mai mare acordata pieselor de schimb/lot
5%
Descriere:
5.
garantia cea mai mare acordata lucrarii/lot
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 10:00
Locul: Inspectoratul de Politie al Judetului Vaslui- str.Hagi Chiriac, nr.1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 1010873, Romania, Tel.021/3118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: 021/3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Inspectoratului de Politie al Judetului Vaslui
Adresa postala: str. Hagi Chiriac, nr.1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730120, Romania, Tel.0235/307107, Fax: 0235/318257
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2007 14:30