Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor din dotarea ONRC


Anunt de participare numarul 47438/25.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor din dotarea ONRC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul central al ONRCT si sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive) pentru echipamente din dotarea Autoritatii contractante, precum si servicii de asistenta tehnica si suport.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:2210 buc. servere, statii de lucru, switch-uri, UPS-uri, inscriptoare DVD, kit-uri de ventilatie; Lot 2:431 buc. imprimante Lexmark; Lot 3:330 buc. imprimante si scanere HP si Epson; Lot 4:47 buc. scanere Kodak
Valoarea estimata fara TVA: intre 103, 000 si 151, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea serviciilor care fac obiectul licitatiei intr-un interval care nu va depasi 3 ani
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: 4.000 lei (RON) pentru lot 1, 1.000 lei pentru lot2, 800 lei pentru lot 3, 400 lei pentru lot 4Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri, inclusiv cele locale, astfel:
a)pentru candidatii din tara:
a.1.certificat de atestare fiscala in termen de valabilitate pentru persoane juridice a.2.certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, b)pentru candidatii din alta tara:
-formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a)faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii, functie de loturile la care participa;
b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Fisa de informatii privind personalul angajat
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publicaMinimum 3 recomandari din partea altor beneficiari / clienti din activitatea desfasurata pana in prezent.
Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea integrala si intocmai a obligatiilor asumate prin contracte anterioare
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, care vor fi prezentate sub forma unui tabel. In situatia in care ofertantul nu are obligatii contractuale in desfasurare, va fi prezentat un document sau o declaratie care sa ateste acest lucru.Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant
Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica.
Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune ofertantul precum si subcontractantii sai care presteaza serviciile in cadrul contractului.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
disponibilitatea de a asigura servicii de intretinere postgarantie, suport si asistenta tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 13 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria ONRC sau OP in contul RO31 TREZ 7005005 XXX 000 188 deschis la DTCPMB
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 12:00
Locul: Sediul central al ONRC din B-dul Unirii nr. 74, etaj 8, sala de sedinte, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.52.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a ONRC
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.316.08.04, Email: [email protected], Fax: 316.08.03
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer