Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical, radiologic si sterilizare


Anunt de participare numarul 148507/13.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213141500, In atentia: Marian Stanescu, Email: [email protected], Fax: +40 213141500, Adresa internet (URL): www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical, radiologic si sterilizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti - Str.Splaiul Independentei nr.169, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 944, 111.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate lunar sau trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical, radiologic si sterilizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
50421200-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
50531000-6-Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical, radiologic si sterilizare in conformitate cucaietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 944, 111.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din val. max.estim. fara TVA, cf.Anexei B-60 zile de la data limita stabilita pt.dep. ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face luand in considerare curs valutar BNR valabil in ziua publicarii anunt. de part. in SEAP.Poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: prin virament bancar in cont garantii SUUB?RO36TREZ7055005XXX000176?Trez.Sector 5 sau printr-un instr.de garant. emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib. si implicit confirmarea de catre banca pana cel tarziu la data de deschidere a ofertelor ;prin depunerea la caseria autorit. contract. : a) a unei file cec cu conditia confirmarii acesteia catre banca pana cel tarziu la data de deschidere a ofertelor, B) a sumei solicitate in numerar. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, se va retine contestatorului din garantia de participare, o suma conform calculelor prevazute la Art. 278ยน alin(1)lit.a, b si c. din OUG 34/2006, cu modificarile si completraile ulterioare. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA si se va solicita contractelor subsecvente a caror valoare depaseste echivalentul in lei a 130000 euro, si poate fi constituita in max.5zile de la primirea contractului subsecvent prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau retineri succesive a platilor partiale, caz in care furnizorul are obligatia, in conformita.cu prev.art.90 alin.(3), din HG925/2006, modificat prin HG1045, publicat in M.O.757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie. Garantia de buna executie devine anexa la contract conform Art.90 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Comp.form.nr.2;
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare(pers.cu functie de decizie: Prof. Dr. Catalin CIRSTOIU; Director Medical Prof. Dr. Dragos VINEREANU; Director Fin.-Cont. Ec. Liana SAULEA; Director Ingrijiri As. Pr. Claudia DOBRE; Sef Serv. Achizitii Publice Ing.Ec. Madalin NECULA; Marian Stanescu-Referent Serviciu Achizitii Publice; Medic primar - Dr. Dragos Davitoiu;Sef.Dep. UPU - Dr. Andrei Georgescu; As. Sef. UPU - As. Tatomir Rodica; Dep. Sterilzare - Medic specialist - Plata Flaviu; As. Medical pr. Sef ? Chiru Florian; Sef. Dep. Imag. ? Medic primar asis. Universitar sef laborator - Andreea Marinescu; Compartiment Imagistica - Teh. Marian Boghici; Sef. Serv. Tehnic-Investitii - Ing. Cristian Tamazlicru; Serv. Tehnic-Investitii - Tehn. Carmen Toader; Serv. Tehnic_Investitii - Tehn. Alexandru Constantinescu Medic Sef Sectie Neonatologie - Dr. Ana Culcer; As. sef Sectie Neonatologie - As. Carmen Balasoiu;Declaratie privind eligibilitatea-Comp.form.nr.3;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Comp.form.nr.4;
Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala; Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantii pot depune o decalaratie pe propria raspunde potrivit Art.11 alin(4) din HG 925/2006, caz in care devin aplicabile prevederile Ordinului ANRMAP 509, Art. 9, alin.(3). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor - xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Autorizatia emisa de M.S. in baza evaluarii competentei si a compatibilitatii pentru intretinere si reparatii categorii echipamente pentru care se incheie acordul cadru, valabil ladata limitade depunere a ofertlor - Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari - Legea nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale;
Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, acolo unde este cazul (echipamente radiologice) -Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari - Legea nr. 111/1996, republicata priviind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatiilor nucleare privind securitatea radiologica;
Autorizatia ISCIR pentru instalare, montare, reparare, punere in functiune generatoare electrice de abur, conform prescriptiei tehnice ISCIR PTC1, acolo unde este cazul (echipamente de sterilizare)PT C1/2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea
economico-financiara
Informatii privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) - completare formular 1-fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri. Cursul mediu valutar leu/euro: 2010 - 4.2099 lei / 1 euro, 2011 - 4.2379 lei / 1 euro, 2012 - 4.4560 lei / 1 euro Pentru curs mediu valutar leu / alta valuta se vor utiliza informatiile comunicate de catre BNR pentru fiecare an in parte ? Completarea formularului nr. 1 din Sectiunea Formulare, fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri globale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Completarea formularului nr. 1 din Sectiunea Formulare, fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri globale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimi 3 ani.
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii , conform ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Completarea formularului C2.xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2014 10:30
Locul: SUUB, Splaiul Independentei, nr. 169, sector 5, Bucuresti, Sala 85, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai Agentiilor economicii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti -Serv.Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.169, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Tel. +40 213140015, Email: [email protected], Fax: +40 213140015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2013 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer