Licitatie Publica - servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic
Anunt de participare numarul 60823/08.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0296 BUCURESTI
Adresa postala: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: ANCA FLORESCU, Tel.021.305.47.47, Email: [email protected], Fax: 021.231.49.84
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic la sediul prestatorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312100-6 - Repararea si intretinerea unitatilor centrale de procesare (Rev.1)
50312400-9-Repararea si intretinerea microcomputerelor (Rev.1)
50320000-4-Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.1)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.1)
50532400-7-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt prevazute in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 053, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare, cu scr.garantie bancara, 1000RON pe fiecare lot.Garantia buna exec.=10% din val.reparatiei fara TVA, facturata la sfarsitul per.de garantie tehnica acordata reparatiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe contractate sau garantate de stat si fonduri bugetare alocate in 2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
c) Certificatul de Atestare Fiscala pt persoane juridice
d) Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice
e) Pt persoane juridice romane: - Certificatul Constatator emis de ONRC- Copia certificatului de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau ONRC
f) Pt. persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
b) Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat sau alte documente emise de ofertantii straini si certificate in sistem international
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Autorizare pt prestarea serviciilor emisa de producatorii sau importatorii autorizati; daca este producator declaratie
b) Lista cuprinzand subcontrcactantii. Daca nu exista, declaratie
c) Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii sau, in lipsa, orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Participa doar op.econ. inregistrati in SEAP invitati la ac. faza. Licitatia va incepe dupa cel putin 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, o runda, cu durata de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va efectua in numerar la casieria autoritatii contractante, la data achizitionarii documentatiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.01.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Dinu Vintila nr. 8, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.021/305.47.47, Fax: 021/231.49.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 11:09