Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical si chirurgical
Anunt de participare numarul 148268/30.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: C.J.IA Bacalu Tatiana, Tel. +40 123874118, In atentia: Ec.Ilie Marinela, Email: [email protected], Fax: +40 123874123, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical si chirurgical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Coltea, B-dul I.C.Bratianu, nr.1, sector 3, bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 537, 120 si 1, 074, 240RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de disponibilatatile financiare ale autoritatii contractante lunar sau trimestrial. Valoarea minima a unui contract subsecvent ar putea fi de 31200.00lei fara TVA, PANA LA 62400.00 LEI fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor medicale si chirurgicale conform descrierilor din caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform descrierilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 537, 120 si 1, 074, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va constitui conform Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de garantare (formular nr.6) emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in favoarea aut.contractante care se va prezenta in original la deschidereaofetelor, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960. In cazul in care operatorul economic formuleaza contestatia, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.287^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul incare ofertantul se incadreaza in cat.IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% conform prevederilor Art.16 alin.2 din leg.mentionata.Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentrumodificarea si completarea legii 346/2004.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Pentru loturile a caror valoare estimata este mai mare decat cea prevazuta de art.19/OUG34/2006, in cazul in care operatorul ec.formuleaza contestatia iar C.N.S.C Bucuresti va respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.287^1 din OUG NR.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. DA 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent fara TVA. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006. - Formular nr.7-
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la autoritatea publica locala, Bugetul de stat, Venituri proprii-CASMB.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Operatorii ec.vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completare si prezentare Formular nr. 1( inclusiv de catre terul / tertii sustinatori, daca este cazul)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr.2 ( inclusiv de catre terul/tertii sustinatori, daca este cazul)
Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care va certifica faptul ca participarea la procedura de Cerere oferta s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completare si prezentare Formular nr.3Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- completare si prezentare Formular nr.4Personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.FInanciar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu Tatiana
- Serviciul achizitii publice: Ec.Ilie Marinela, Ref.Specialiate Badea Camelia.
Cerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.
- (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor. - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)Nota: a. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta
procedura;b. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003
privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au
indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? (mod de prezentare original/copie legalizata) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale prin prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii- copie.Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: HG 1718/2008 privind
organizarea si functionarea M.S., cu modificarile si compl.ulterioae, ale Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale republicata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala, care sa vizeze activitatea din
ultimii trei ani, se va lua in considerare si data la care operatorul economic a
fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr.5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea
personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru
indeplinirea contractului de servicii. Ofertantul va prezenta
documentele prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului
propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/etc.
Implementarea si certificarea unui sistem de management al mediului in
conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent.
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul va prezenta documentele prin care acestaconfirma/probeaza calificarea personalului propus pentrumontare/instalare/punere in functiune/instruire/etc.Certificat ISO 14001 sau echivalent - copie lizibila cu mentiunea?conform cuoriginalul? sau orice alte documente emise deorganisme abilitate in acest sens, care demonstreazaconformitatea cu standardele relevante de calitate. Inconformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritateacontractanta va accepta certificate echivalente emise deorganisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectulcontractului- copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitatein acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardelerelevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2014 10:00
Locul: Spitalul Clinic Coltea, B-dul I.C.Bratianu, nr.1, sector 3,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentanti imputerniciti ai firmelor participante, membrii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In cazul in care, in urma reofertarii, persista egalitatea, atunci contractul nu poate fi atribuit nici unuia dintre ofertanti.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita o singura reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-dul I.C.Bratianu, nr.1, sector 3, bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Tel. +40 12387118, Email: [email protected], Fax: +40 123874123, Adresa internet (URL): www.coltea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2013 12:13