Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor, servicii de reparare si intretinere a incalzirii centrale, prestare servicii de RSVTI, servicii de reparare si intretienere a instalatiilor electrice si mecanice din cladirile aflate in administrarea MA


Anunt de participare numarul 135637/17.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Externe
Adresa postala: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-DUL AVIATORILOR, NR. 50, SECTOR 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011864, Romania, Punct(e) de contact: Florin Lungu, Tel. +40 214311870, In atentia: Dragos Rosu, director DAPA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213102179, Adresa internet (URL): www.mae.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor, servicii de reparare si intretinere a incalzirii centrale, prestare servicii de RSVTI, servicii de reparare si intretienere a instalatiilor electrice si mecanice din cladirile aflate in administrarea MAE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a acordului-cadru: 460331 Euro; Frecventa contractelor subsecvente: anuale; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1000000 Lei (230165.50 Euro)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de reparare si intretinere a instalatiilor, servicii de reparare si intretinere a incalzirii centrale, prestare servicii de RSVTI, servicii de reparare si intretienere a instalatiilor electrice si mecanice din cladirile aflate in administrarea MAE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor, servicii de reparare si intretinere a incalzirii centrale, prestare servicii de RSVTI, servicii de reparare si intretienere a instalatiilor electrice si mecanice din cladirile aflate in administrarea MAE.
Valoarea estimata fara TVA: 460331 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 34000 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Forma de constituire : garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2) si (3) lit. b) din HG nr. 925/2006 (formular 1); nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare [formular 1.1 si (daca este cazul) formular 1.2], in caz contrar oferta va fi respinsa; in cazul viramentului bancar, sumele se vor depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, respectiv 1% din valoarea estimata a acordului-cadru. Cuantum: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, constituita prin scrisoare de garantie bancara conform formular 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul MAE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010): Formularul 3.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular 4 - se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular 5 - se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: Formular 6 - se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Robert Marius Cazanciuc, Alexandru Ion Steriu, Lucretia Tanase, Marius-George Baciu, Gabriela Bitica, Elena Serbanescu, Dragos-Mircea Rosu, Daniel Postole, Bogdan Ruse, Constantin Marcu, Florin Lungu, George Saftulescu.
Certificate de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantul va completa Formularul 7 ? Informatii generale Toate cladirile mentionate in caietul de sarcini sunt prevazute cu centrale termice proprii iar cladirea din Aleea Modrogan nr. 14 mai este prevazuta cu o centrala electrica si 3 ascensoare de persoane de tip MAC Puarsa. In conformitate cu cartile tehnice a ascensoarelor si centralelor termice, acestea trebuie autorizate ISCIR. Ascensoare ? 1 data/an si centralele termice ? 1data/2 ani. Toate specificatiile de utilizare pentru detinatorii de instalatii/echipamente de ridicat/incalzit si electrica sunt cuprinse in legislatia in vigoare dupa cum urmeaza:
- Autorizatie ISCIR pentru ascensoare si centrale termice ? Legea 64/2008; Ordin MECMA nr. 165/04.07.2011, Ordin MECMA nr.130/10.05.2011 si prescriptia tehnica ISCIR PT R13/2003;
- Autorizatie ANRE pentru centrala electrica si electricieni- Legea 13/2007; Ordin ANRE nr.24/20.07.2007; Ordin ANRE nr.51/16.12.2011; Ordin ANRE nr. 90/18.11.2009.
Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitatePersoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate; Obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente.
Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 2000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Se vor prezenta documente (recomandari) de la alti beneficiari. Ofertantul va demonstra capacitatea de a indeplini cel putin un contract de nivelul celui mai mare contract subsecvent, respectiv 1000000 lei
Personalul care va executa contractul va fi urmatorul:
- fochist ? 12 persoane;
- electrician ? 5 persoane;
- instalator ? 2 persoane;
- lacatus mecanic ? 1 persoana;
- electromecanic ? 1 persoana;
- tamplar ? 1 persoana;
- zidar/zugrav ? 1 persoana;
- muncitor auxiliar ? 4 persoane.
Autorizatie ISCIR.
Autorizatie ANRE
ISO 9001/2008.
SREN ISO 14001/2005
EN ISO 14001/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2012 10:00
Locul: Ministerul Afacerilor Externe, str. Ermil Pangratti nr. 20, Sector 1, 011884 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa, de catre ofertanti, pentru a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criteriul de atribuire precizat, respectiv cel mai mic pret, se refera la valoarea totala a serviciilor estimata a fi achizitionata pe durata acordului-cadru.In situatia in care mai multe oferte admisibile clasate pe primul loc au acelasi pret, ofertantii aflati in aceasta situatie vor proceda la depunerea unei noi oferte financiare in plic inchis, la solicitarea autoritatii contractante.Toate certificatele/documentele solicitate trebuie sa fie prezentate conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011 al ANRMAP.?, impreuna cu stampila si semnatura reprezentantului legal al companiei.Documentele emise de societati de asigurare si/sau banci vor fi inaintate in forma originala.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data de deschidere a ofertelor.Pentru documentele in care legea nu prevede un termen de valabilitate: acestea vor fi emise nu mai devreme de 30 de zile calculate pana la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul in care documentele sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Persoana care este autorizata sa semneze declaratiile/formularele, va depune dovada(documentul emis de catre o autoritate competenta, de exemplu Registrul Comertului) capacitatii sale de reprezentant legal al operatorului economic; iar in cazul cand respectiva persona nu este reprezentantul legal al operatorului economic, va atasa o imputernicire semnata de catre acesta.In situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, fiecare membru de grup va inainta toate documentele si formularele mai sus mentionate, precum si documentele si formularele solicitate la pct. III.2.1(a) si pct. III. 2.1(b).Persoana desemnata pentru participarea la sedinta de deschidere, va prezenta imputernicirea scrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Legislatie si Contencios al MAE
Adresa postala: Aleea Modrogan nr. 14, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011826, Romania, Tel. +40 213192151, Email: [email protected], Fax: +40 213192374, Adresa internet (URL): www.mae.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer