Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor de climatizare
Anunt de participare numarul 123019/08.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)
Adresa postala: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Localitatea: Eforie Sud, Cod postal: 905360, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA GRECEANU, Tel. 0241/748633, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/748979, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REFINANTARE SAU ESALONAREA PLATILOR AFERENTE BILETELOR LA ORDIN EMISE DE PRIMARIA ORASULUI EFORIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: ORASUL EFORIE str. Progresului nr.1 Eforie Sud Jud Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BILETE LA ORDIN EMISE DE ORASUL EFORIE IN VALOARE DE 6 498 420 EURO CU SCADENTA IN URMATORII 4 ANI.REFINANTARE SAU ESALONAREA PLATILOR AFERENTE BILETELOR LA ORDIN EMISE DE PRIMARIA ORASULUI EFORIE CU SCADENTA IN URMATORII 14 ANI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66000000-0 - Servicii financiare si de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BILETE LA ORDIN EMISE DE ORASUL EFORIE IN VALOARE DE 6 498 420 EURO CU SCADENTA IN URMATORII 4 ANI.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
168 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 180 000 lei (Se accepta orice instrument de garantare)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent Certificat de atestare fiscala . Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Autorizatie de functionare emisa de bancii nationale a tarii de origine a ofertantului. Certificat de inmatriculare in registru bancar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Informatii generale.Cifra de afaceri minim acceptata este de 18 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii personalul de specialitate de care dispune pentru efectuarea serviciilor.Ofertantul va face dovada derularii in ultimii 3 ani a unuia sau mai multe sevicii similare, cu valoare insumata de minim 10 000 000 lei fara T.V.A..Experienta similara - Sumar privind lista principalelor servicii similare, experienta similara. ISO 9001, ISO14001, OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Tipul scurt ramas pana cand trebuie semnat contractul. Art.110 lit, b, c, din OUG34/2006.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti operatorii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati. (art116/OUG34)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde 1 zi. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
392/01.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 12:00
Locul: Primaria Orasului Eforie str. Progresului nr.1 Eforie Sud Jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ORASUL EFORIE (BIROUL JURIDIC)
Adresa postala: Str. Progresului nr.1, Localitatea: Eforie Sud, Cod postal: 905360, Romania, Tel. 0241748633, Email: [email protected], Fax: 0241748979
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2011 14:26