Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a masinilor


Anunt de participare numarul 20105/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02583 BUCURESTI
Adresa postala: Bulevardul ION MIHALACHE Nr. 124 - 126 , Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011203, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL RADU, Tel.021.224.26.56 , 021.224.26.51interior 190, In atentia: PANTAZI RADU, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 021.224.26.47 , 021.224.26.58
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a masinilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul U.M.02583Bucuresti , Bulevardul Ion Mihalache nr.124-126 , Sectorul 1 , Bucuresti ,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a masinilor de imprimat offset in 4 culori tip Rolland 700
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparare si intretinere masina de imprimat offset in 4 culori tip Rolland 700 = 1 complet
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Asigurarea de catre ofertanti a pieselor de schimb si materialelor consumabile necesare repararii .
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 5 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Nu se constituie garantie de participare;2. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice - Bugetul de stat - Bugetul U.M. 02583 Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prestator
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Asigurarea de catre ofertanti a pieselor de schimb si materialelor consumabile necesare repararii si punerii in functiune a masinii de imprimat offset in 4 culori tip Rolland 700.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente:
1. Declaratie privind eligibilitatea - formular prevazut in documentatia de atribuire;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 - formular prevazut in documentatia de atribuire;
3. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Autorizatie de functionare/altele echivalente - pentru persoanele juridice/fizice romane;
4. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare - pentru persoanele juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani - formular prevazut in documentatia de atribuire;
2. Documente din care sa reiasa pregatirea profesionala a persoanelor responsabile cu prestarea serviciilor;
3. Documente din care sa reiasa ca oofertantii au organizata retea de service autorizata in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul Documentatiei de atribuire - se achita in numerar la sediul autoritatii contractatnte.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2007 09:00
Locul: Sediul U.M. 02583 Bucuresti , Bulevardul Ion Mihalache nr. 124-126 , Sectorul 1 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor prezenta documente care dovedesc ca au implementat un Standard de asigurare a calitatii EN-ISO-9001:2001 / echivalente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Romania, Bucuresti, Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38 , Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.311.80.90 - 021.311.8.80.95, Fax: 021.311.80.90-021.311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer