Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala de radiologie si radioterapie


Anunt de participare numarul 136876/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Lazarovici Calina, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala de radiologie si radioterapie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf.Apostol Andrei" Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 160, 880 si 578, 080RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile alocate si necesitatile autoritatii contractante;estimat a se incheia la 1(una) luna; durata estimata a contractului-minim 30 zile de la data incheierii acestuia
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala de radiologie si radioterapie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : Revizie anuala cu eliberare BV la Instalatie SIRESCOP CX -SIEMENS ? 2 rev. = 900 lei
Lot 2 : Interventie la solicitare la Instalatie SIRESCOP CX -SIEMENS ? 80 ore = 10.400 lei
Lot 3 : Revizie anuala cu eliberare BV la InstalatieSiremobil Compact ? Siemens ? 2 (doua) buc.- 4 rev. = 1.600 lei
Lot 4 : Interventie la solicitare la InstalatieSiremobil Compact ? Siemens ? 2 (doua) buc.- 100 ore = 13.000 lei
Lot 5 : Revizie anuala cu eliberare BVla Instalatie Practix 100 Plus - Philips -2 rev. = 700 lei
Lot 6 : Interventie la solicitare la Instalatie Practix 100 Plus - Philips - 80 ore = 10.800 lei
Lot 7 : Revizii semianuale cu eliberare BVla Instalatie Rx cu un post grafie MRS-Philips -4 rev. = 1.500 lei
Lot 8 : Interventie la solicitare la Instalatie Rx cu un post grafie MRS-Philips - 90 ore = 18.000 lei
Lot 9 : Revizie anuala cu eliberare BVla Instalatie Rx-diagnostic VILLA MERCURY 332 -2 rev. = 1.000 lei
Lot 10 : Interventie la solicitare la Instalatie Rx-diagnostic VILLA MERCURY 332 - 80 ore = 26.000 lei
Lot 11 : Revizii semianuale cu eliberare BV la Instalatie Rx-diagnostic Polimobil 10 ? Siemens cu un post grafie ? 4 rev. = 1.260 lei
Lot 12 : Interventie la solicitare la Instalatie Rx-diagnostic Polimobil 10 ? Siemens cu un post grafie ? 80 ore = 11.200 lei
Lot 13 : Revizie anuala cu eliberare BV la InstalatieRx-diagnostic Polimobil Plus ?Siemens cu un post grafie ? 2 (doua) buc.-4 rev. = 1.440 lei
Lot 14 : Interventie la solicitare la InstalatieRx-diagnostic Polimobil Plus ?Siemens cu un post grafie? 2 (doua) buc.- 80 ore = 8.800 lei
Lot 15 : Revizii semianuale cu eliberare BVla Mamograf Mammomat C-Siemens -4 rev. = 1.760 lei
Lot 16 : Abonament : revizie lunara, interventie la orice solicitare sieliberare de BV la Instalatie ddR CHEST SYSTEM SWISSRAY ? 24 luni = 76.800 lei
Lot 17 : Revizie anuala cu eliberare BVla Computer TomografBRIGHT SPEED EDGE cu 8 slice-uri -2 rev. = 10.000 lei
Lot 18 : Interventie la solicitare la Computer TomografBRIGHT SPEED EDGE cu 8 slice-uri - 90 ore = 27.000 lei
Lot 19 : Revizie anuala cu eliberare BVla Instalatie mamografie Senograph DMR PLUS -2 rev. = 800 lei
Lot 20 : Interventie la solicitare la Instalatie mamografie Senograph DMR PLUS - 80 ore = 14.400 lei
Lot 21 : Revizie anualacu eliberare BV la Instalatie Rx radioscopie AXIOM ICONOS MD ? 2 rev. = 2.900 lei
Lot 22 : Interventie la solicitare la Instalatie Rx radioscopie AXIOM ICONOS MD ? 80 ore = 54.400 lei
Lot 23 : Revizie anuala cu eliberare BV la InstalatieRx-mobila cu grafie JOLLY 15R - 2 rev. = 700 lei
Lot 24 : Interventie la solicitare la InstalatieRx-mobila cu grafie JOLLY 15R.- 80 ore = 12.000 lei
Lot 25 : Revizie anualacu eliberare BVla Instalatie Rx cu un post grafie COMBIGRAPH QUADRO -2 rev. = 720 lei
Lot 26 : Interventie la solicitare la InstalatieRx cu un post grafie COMBIGRAPH QUADRO.- 80 ore = 22.000 lei
Lot 27 : Revizie semianuala cu eliberare BVla Instalatie radioterapie THERATRON ELITE 100 -2 rev. = 49.000 lei
Lot 28 : Revizie anuala cu eliberare BVla Instalatie radioterapie THERATRON ELITE 100 -2 rev. = 53.000 lei
Lot 29 : Interventie la solicitare la Instalatie radioterapie THERATRON ELITE 100- 80 ore = 24.000 lei
Lot 30 : Revizie anuala cu eliberare BVla Instalatie simulator de radioterapie SIMULIX MCR -2 rev. = 54.000 lei
Lot 31 : Interventie la solicitare la Instalatie simulator de radioterapie SIMULIX MCR - 80 ore = 68.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 160, 880 si 578, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 = 15 RON, Lot 2 = 205 lei, Lot 3 = 30 lei, Lot 4 = 260 lei, Lot 5 = 10 lei, Lot 6 = 215 lei, Lot 7 = 30 RON, Lot 8 = 360 lei, Lot 9 = 20 lei, Lot 10 = 520 lei, Lot 11 = 25 lei, Lot 12 = 220 lei, Lot 13 = 25 RON, Lot 14 = 175 lei, Lot 15 = 35 lei, Lot 16 = 1.530 lei, Lot 17 = 200 lei, Lot 18 = 540 lei, Lot 19 = 15 RON, Lot 20 = 285 lei, Lot 21 = 55 lei, Lot 22 = 1.085 lei, Lot 23 = 10 lei, Lot 24 = 240 lei, Lot 25 = 10 lei, Lot 26 = 440 lei, Lot 27 = 980 lei, Lot 28 = 1.060 lei, Lot 29 = 480 RON, Lot 30 = 1.080 lei, Lot 31 = 1.360 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea solicitata . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMModul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar / printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? conform art.86, alin.1 din H.G.925/2006;2.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta) sau ordin de plata in contul RO18TREZ 3065 006X XX01 0832, Trezoreria Galati ;NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (SEAP) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se poate constitui conform art.90, alin.1 din H.G.925/2006 prin: 1. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract , in originalsau2.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta)3. Orice instrument de garantare emis de societati de asigurari .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completareformular 1;
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completareformular 2;
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-Completareformular 3
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Ungurianu Sorin - Membru titularSandu Viorica - Membru titularDeju Maria - Membru supleantGasparoti Carmen - Membru supleantMihalcea Lucean - Membru titularBoldea Valentin - Membru titularCristea Dumitru-Membru titularArtimof Daniela-Membru titularNechita Aurel-Membru titularState Jana-Membru supleantPintilie Angelica-Membru supleantLefter Mihaela-Membru supleantBujoreanu Constanta-Membru supleantTutunaru Dana-Membru supleantLazarovici Calina-ManagerDobrea Alina Valentina-Director finaciar contabilFirescu Dorel-Director medicalDomniteanu Viorica-Director de ingrijiri
Comisia de evaluare : Ing.Andrei Monica ? presedinte
Ing.Vrinceanu Vasile ? membru
Ec.Grosu Alina - membru
Tehn.Mardare Sterian - membru
Jr.Nicolau Alina ?membru
Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 sau 69^1 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei;
Certificat de participare cu oferta independenta-Completareformular 4;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 8 Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantul castigator va prezenta documentul in original/copie legalizata;Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service, medicamente, dispozitive medicale, in baza urmatoarelor :1.Legea nr.176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale ;
2.O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ;
3.H.G. nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii ;
4.H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Lista cuprincipalele prestari de servicii similarein ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta 2. Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale
Cerinta 3. Autorizatie de manipulare (instalare, montare, verificare, intretinere si reparare a instalatiilor radiologice emisa de CNCAN) pentru aparatura ofertata
Cerinta 4. Declaratie privind detinerea echipamentelor , utilajelor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale
Cerinta 5.Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat
Cerinta 6. Certificate ce atesta instruirea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii , in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator
Cerinta 7. Declaratie insotita de o listacuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare.
Cerinta nr. 1
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul V), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a uneisolicitari in acest sens.2.Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi cea cu pretul cel mai scazut conform clasamentului. In cazul in se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, sevor solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Daca unul dintre ofertanti nu va prezenta reofertarea in termenul stabilit , oferta acestuiava fi considerata neconforma in baza art.79, alin.1 din H.G.925/2006, deci respinsa .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.a din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf.Apostol Andrei? Galati
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 236317232, Email: [email protected], Fax: +40 236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2012 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer