Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere camioane


Anunt de participare (utilitati) numarul 136447/11.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str Barajului, nr 6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Pirlea, Tel. +40 265250501, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere camioane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile prestatorilor de la punctele de lucru ale beneficiarului Tg. Mures, Medias, Ploiesti, Roman
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 424, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: La aparitia unor nevoi noi care din motive obiective nu au putut fi prevazute in primul contr.subsecvent precum si in situatia suplimentarii cantitatilor din primul contr.subsecvent .Valoarea contractului subsecvent cel mai mare: L 1 -76 lei, L 2-70 lei, L3 -60 lei, L4-71lei, L5-80 lei, L6-76lei, L7-76lei, L8-76lei, L9-71lei, L10-71lei, L11-71 lei, valoare care determina criteriile de calificare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de reparare si intretinere a camioanelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50114000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima a acordului cadru : lot 1 -1 ora, lot 2- 1 ora, lot 3- 1 ora, lot 4- 1 ora, lot 5- 1 ora, lot 6-1 ora, lot 7- 1 ora, lot 8- 1ora, lot 9-1 ora, lot 10- 1 ora, lot 11- 1 ora
Cantitatea maxima a acordului cadru: Lot 1 -600 ore, Lot 2-360 ore, Lot 3 ? 600 ore, Lot 4-240 ore, Lot 5- 240 ore, Lot 6- 300 ore, Lot 7 -200 ore, L8-1.000 ore, Lot 9-1.000 ore, Lot 10 -360 ore, Lot 11-1000 ore
Valoarea estimata a acordului cadru fara TVA: 424600 lei (Lot 1 -45600 lei, Lot 2-25200, Lot 3 -36000 lei, Lot 4-17040 lei, Lot 5- 19.200 lei, Lot 6-22800 lei, Lot 7 -15.200 lei, L8-76.000 lei, Lot 9-71.000 lei, Lot 10 -25560 lei, Lot 11-71000 lei )
Valoarea estimata fara TVA: 424, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: L1 =912 lei, L2=504 lei, L3=720 lei, L4= 340, 80 lei, L5=384 lei , L6=456 lei, L7=304 lei, L8=1.520 lei, L9=1.420 lei, L10=511, 20 lei, L11=1.420 lei.Daca oferta se face pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi egala cu suma loturilor pentru care se depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractantul principalIn cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO54 RNCB 0188 0195 7185 0001 deschis la B.C.R. Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de primire a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: L1 =0 lei, L2=0 lei, L3=0 lei, L4= 0 lei, L5=0 lei , L6=0lei, L7=0 lei, L8=760 lei, L9=710 lei, L10=0 lei, L11=710 lei.Garantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata (acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director ing. Cristian Cioban, Director Economic ec Gheorghe Dimbean, Director Tehnic ing. Ioan Stefan, Director Comercial ec. Alexandru Ilinca, Inginer Sef ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte ec. Sorin Ioan Stan, Sef Serviciu Mecanic ing. Marcel Pszota, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, ec. Florin Ciopaian, c.j. Madalina Pirlea(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul)Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L1 = 152 lei , L2= 140 lei , L3=120 lei, L4=142 lei, L5-160 lei, L6-152 lei, L7- 152 lei, L8-152, Lot 9- 142 lei, Lot 10 -142 lei, Lot 11 -142 lei. Daca un ofertant va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi cifra de afaceri globala va fi direct proportionala cu lotul/loturile pentru care se depune oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Se va prezenta Bilant contabil la data de 31.12.2010 sau alte documente relevante in acest sens.
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract, avand ca obiect prestarea de servicii similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare de cel putin valoarea estimata a procedurii: Lot 1 -76 lei, Lot 2-70 lei, Lot 3 -60 lei, Lot 4-71 lei, Lot 5-80 lei, Lot 6-76lei, Lot 7-76 lei, Lot 8-76lei, Lot 9-71 lei, Lot 10-71 lei, Lot 11-71 lei. Daca un ofertant va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi experienta similara va fi indeplinita individual pentru fiecare lot in parte pentru care se depune oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii.
Serviciile prestate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat, daca beneficiarul nu este autoritate contractanta se va prezenta Formularul 5 din Capitolul III-Formulare.Experienta similara va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE conform anului in care a fost incheiat contractul.
Ofertantul va face dovada ca detine (in proprietate sau inchiriat) la o distanta de maxim 100 km de punctele de lucru ale beneficiarului pentru care se depune oferta, atelier de reparatii auto autorizat RAR, conform legislatiei in vigoare, pentru a se executa lucrari de reparatii la tipurile de autovehicule pentru care se depune oferta.
SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SR EN ISO 14001:2004 sau echivalentIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2012 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Tg Mures, str Barajului, nr. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti sunt situati pe primul loc, avand acelasi pret total pe lot, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total pe lot cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri conform Legii nr. 346/2004.- Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata- Se va prezenta modelul de contract (cap IV), vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat (cu eventuale obiectiuni formulate) la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. In situatia in care ofertantul nu este de acord cu clauzele contractuale prevazute in proiectul de contract, acesta va include in oferta si propunerile de modificare sau adaugare a unor clauze, insotite de justificari si prevederi ale legislatiei in vigoare (ca baza legala). La formularea obiectiunilor ofertantul va avea in vedere prevederile art. 36, alin.2, din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al A.C. pe care orice persoana il considera nelegal.Cand contestatia priveste continutul doc.de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii deocumentatiei in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str Barajului nr 6, Localitatea: TG Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265250501, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer