Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere copiatoare - Directia Silvica Neamt
Anunt de participare numarul 101343/01.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, In atentia: DIRECTIA SILVICA NEAMT, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere copiatoare - Directia Silvica Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Directia Silvica Neamt si subunitatile acesteia.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de reparare si intretinere copiatoare conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
50313200-4-Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si intretinere la 31 copiatoare, conform Caietului de sarcini.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta volumul de servicii cu maxim 50%.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 150 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Completare si prezentare formular "Informatii generale";
b.Completare si prezentare formular "Declaratie privind eligibilitatea";
c.Completare si prezentare formular "Declaratie privind calitatea de participant la procedura";
d.Completare si prezentare formular "Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art.181";
e.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
f.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala.
g.Persoane juridice / fizice rom?- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului sau de catre Camera de Comert si Industrie;
h.Persoane juridice / fizice straine – documente ?traducere legalizata care dovedesc o forma de ?egistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Lista principalelor servicii similare prestate ?ultimii 3 ani;
b.Minim o recomandare din partea unor beneficiari;
c.Completarea si prezentarea formularului „Asigurarea tehnica propusa pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de servicii";
d.Completarea si prezentarea formularului „Asigurarea cu personal";
e.Autorizatie din partea producatorului echipamentului si/sau a distribuitorului autorizat al echipamentului pentru efectuarea operatiunilor de ?retinere si reparatii asupra echipamentelor detinute de autoritatea contractanta, consemnate ?Caietul de sarcini – copie, cu mentiunea "Conform cu originalul", cu semnatura si stampila ofertantului;
f.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
g.Proiect de contract ?usit;
h.Completarea si prezentarea formularului „Acord de subcontractare" - solicitat numai ?cazul subcontractarii;
i.Completarea si prezentarea formularului "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt ?eplinite de subcontractanti si specializarea acestora" - solicitat numai ?cazul subcontractarii;
k.Completarea si prezentarea formularului „Acord de asociere" - solicitat numai ?cazul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica participa doar operatorii ?egistrati ?SEAP si care vor primi invitatie electronica;L.e. se va desfasura ?r-o singura runda de 1 zi;.Elementul reofertarii este pretul;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Piatra Neamt
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr. 30, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610028, Romania, Tel. 0233/212.717, Fax: 0233/232.363
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. 0233/211.696, Email: [email protected], Fax: 0233/212.736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 16:43