Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere echipamente termice


Anunt de participare (utilitati) numarul 109210/11.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Adela Pinzar, Tel. 0269803199, In atentia:  Ovidiu Popovici, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere echipamente termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile autoritatii contractante
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 40 luni
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere echipamente termice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara OP in cont IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, depuneri la caseria Transgaz;Orice alt instrument de garantare .Garantia de participare conform anexa Loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii . Plata facturilor se face la 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul atasat in Sectiunea Formulare - in original.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 modificat de OUG 94/2007, completata in conformitate cu Formularul atasatdin Sectiunea Formulare. ? in original
3. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte dedata deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sarezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii reparatii siservice echipamente termice;
4. Certificat constatator (de atestare fiscala) privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? in original saucopielegalizata.
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si valabile la aceasta data.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate la data deschiderii ofertelor catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Informatii privind capacitate tehnica - lista principalelor contracte de prestari similare celor supuse prezentei in ultimii 3 aniInformatii privind personalul firmei - Declaratie pe proprie raspundere.Informatii privind echipamentele tehnice puse la dispozitie-Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, mijloace de transport, echipamentele tehniceAutorizare pentru prestare servici-Firma prestatoare sa detina o persoana autorizata RSVTI
Firma prestatoare sa detina autorizare ISCIR pentru montare/instalare, punere in functiune, service/reparare, verificare tehnica periodica si autorizarea functionarii, Recomandari-Se solicita prezentarea a minim 1 contract de servicii cu obiect similar, derulat si finalizat in ultimii trei aniFisa experienta similara-Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani de cel putin un contract de prestari de valoare si natura similara cu a unuicontract sau a doua contracte care cumulate sunt cel putin de valoarea sau natura similara a unui contract raportat la fiecare lot in parte in conformitate cu art.10 coroborat cu art.65 lit.f din HG925/2006 cu modificarile ulterioare
Informatiile privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate lua-Angajamentul ferm al ofertantului ca va gestiona si va elimina deseurile de orice natura rezultate in urma prestarilor serviciilor respectand legislatia in vigoare in domeniul gestionarii si transportului deseurilor.
Conditii de munca si protectia muncii-Declaratie pe propria raspundere . Toate persoanele care vor avea acces in zone cu potential pericol de explozie vor face dovada instructajului conform HG 1058/09.08.2006.
Standarde de asigurarea calitatii -Ofertantii trebuie sa prezinte documente care sa ateste ca prestatorul are certificat sistemul de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008 cu mentiunea ? montaj, reparatii si service echipamente termice, sau alte documente echivalentecare sa ateste calitatea serviciilor ce fac obiectul achizitiei, cu termen de valabilitate in vigoare la data depuneri ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei careurmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este valoarea tarifului de manopera. Numarul de runde: 1 .Durata unei runde 1(una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2010 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2010 08:30
Locul: SNTGN TRANSGAZ SA Medias, P-ta CI MOTAS 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernicitii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia, Sectia Contencios Admnistrativ si Fiscal
Adresa postala:  P-ta IC Bratianu nr.2, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810286, Email:  [email protected], Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  P-ta CI Motas 1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269803092, Email:  [email protected], Fax:  0269803333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer