Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere instalatii de aer conditionat tip split si altele


Anunt de participare (utilitati) numarul 51660/08.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035926, In atentia: Florentin MIHAI, Email: [email protected], Fax: 021 3035909
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere instalatii de aer conditionat tip split si altele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - Str. Bd. Hristo Botev nr. 16-18, Sector 3, Bucuresti.
- Str. Armand Calinescu nr. 2 - 4, sectorul 2, Bucuresti.
- Str. Putul de Piatra nr. 11 A, Sector 1, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare service: - Prestatorul va asigura interventiile de reparatii si de mentenanta preventiva pentru echipamente tinand cont de specificul activitatilor Achizitorului:
a) pentru mentenanta: o data pe trimestru;
b) pentru reparatii: ori de cate ori este nevoie, in conditiile urmatoare:
- prioritate la service;
- interventii in maximum 12 ore de la solicitare;
- service, 24h din 24h, 7 zile;
- oricate interventii la cererea justificata a Achizitorului;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service pentru un numar de 111 echipamente aer conditionat.
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 3000 lei; garantia de buna executie 7% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii;
- prezentarea formularului 12 A, completatsi semnat, si Cazier judiciar /certificat echivalent daca este obtenabil;
- prezentarea formularelor nr.12 B, 12C, completate si semnate;
-documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (cu valoare de original);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente (copie).
- Declaratie continand informatii referitoare la dotarile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestare servicii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani(formularul nr.12E).
- Declaratie continand informatii referitoare la dotarile, echipamentele tehnice de care dispune ope
-O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, conform formularului nr.12 I.ratorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestare servicii.
- CV -uri continand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii din care sa rezulte ca acestia au experienta in prestarea serviciilor oferite.
- Asigurare preluare sesizari avarii printr-un Call Center Service, cu minim 2 linii telefonice si program de functionare 24 hx 24 h/ 7 zile.
-Autorizari pentru prestarea serviciilor.
- Certificatul sistemului de managementul calitatii al sau si al subcontractantilor, sau informatii privind stadiul implementarii acestuia minimum SR EN ISO 9001/2001.
- Se vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii care sunt in vigoare la nivel national;se vor respecta si cerintele legale referitoare la protectia mediului aplicabile serviciului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
0339
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 11:00
Locul: Directia Comerciala, str. Armand Calinescu nr. 2-4, Et. 6, cam. 601b, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Obtinerea documentatiei este gratis. Documentatia de atribuire se poate obtine in prezenta unei imputerniciri, de la Directia Comerciala, Serv. Achizitii Publice Generale, Str. Armand Calinescu nr. 2-4, Et.6, Cam. 622, d-nul Florentin MIHAI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107/111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 332 35 64, Fax: 021 332 12 40, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011693, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice "TRANSELETRICA"SA, Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4, Sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.021 303 59 81, Fax: 021 303 59 80, Adresa internet (URL): www.tranelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer