Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere necesare pentru statiile de lucru fixe si mobile, echipamente de imprimare si fotocopiere si echipamente fax


Anunt de participare numarul 140701/24.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Burnar, Tel. +40 213163704, In atentia: Carmen Tinta, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere necesare pentru statiile de lucru fixe si mobile, echipamente de imprimare si fotocopiere si echipamente fax
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul MMP
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 600, 895RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere necesare pentru statiile de lucru fixe si mobile, echipamente de imprimare si fotocopiere si echipamente fax, aflate in dotarea MMP
Valoarea estimata a serviciilor de reparare si intretinere este de 14.910 lei fara TVA/luna, iar valoarea estimata pentru piesele de schimb este de 243.055 lei fara TVA/ 24 luni. Cantitatile minime si cantitatile maxime etimate in conformitate cu prevederirile art.66 lit.e) dinHG nr.925/2006 se regasesc in caietul de sarcini. pentru servicii autoritatea contractanta isi propune sa atribuie contracte subsecvente anual, iar piesele de schimb se vor achizitiona prin nota de comanda, in baza unei note de constatare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50323000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de reparare si intretinere necesare pentru statiile de lucru fixe si mobile, echipamente de imprimare si fotocopiere si echipamente fax, aflate in dotarea MMP
estimare cantitati:
service pentru minim 1 statie de lucru maxim 400 statii de lucru, mentenanta specializata pentru minim un echipament de imprimare si fotocopiere, si maxim 120 de echipamente, service pentru minim un echipamnet de fx si maxim 30 echipmente.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 895RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1% din valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru, respectiv 6.008, 95 lei, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 alin (a), iar perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56 TREZ7005005XXX 000223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, si CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului suma de 4380, 89 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 15 si Formularul nr. 16 (dupa caz). Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formularul nr. 1.Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se exclude din procedura orice ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 2.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile urmatoare: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul indeplinirii criteriiilor de calificare si selectie.3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 3.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formularul nr. 4.In conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.7. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent - completare Formularul nr. 5. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Manager de proiect:
a)Studii superioare de lunga durata in domeniu tehnic sau economic;
b)Min. 5 ani experienta profesionala generala in domeniul tehnic sau economic;
c)Certificare profesionala pentru managementul proiectelor emisa de organisme acreditate in acest sens(PMI, IPMA, PRINCE 2/similar);
d)Certificare audit sisteme informatice conform cerin?elor standardului ISO 27001 sau echivalent (IS0 27001 Lead Auditor/similar);
e)Certificare privind Managementul serviciilor IT (ITIL Foundation/similar);
f)Certificare privind securitatea informatiei emisa de organisme sau asociatii cu recunoastere internationala(ISC2, ISACA/similar);
g)Gestionarea a cel putin un proiect in calitate de manager de proiect;
Experti IT (minim 2 experti):
a)Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic sau economic;
b)Minim 2 ani experienta in domeniul IT&C;
c)Certificare profesionala privind efectuarea testelor de penetrare (CEH sau echivalent);
d)Certificare profesionala in tehnologii de comunicatii recunoscuta international (CCNP, JNCIP sau echivalent;
e)Certificare in domeniul securitatii retelelor informatice (minim CCNA Security sau echivalent);
Expert Tehnic Securitate Informatica:
a)Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic sau economic;
b)Certificare profesionala privind efectuarea testelor de penetrare (LPT sau echivalent);
c)Certificare profesionala privind managementul riscurilor (CRISC sau echivalent);
d)Certificare profesionala in domeniul securitatii retelelor informatice (minim CCNP Security sau echivalent);
e)Certificare privind administrarea sistemelor de operare (RHCE sau echivalent);
f)Minim 3 ani experienta din domeniul securitatii informatice.
O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client privati
Informatii privind asocierea.
Informatii privind sustinatorul
Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2013 12:00
Locul: sediul MMP, bdul.Libertatii nr.12 sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicit legal cu copie act identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bdul. Libertatii nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer