Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere pentru autoturismele aflate in dotarea ITC SUD MUNTENIA


Anunt de participare numarul 101299/01.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala:  str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  ELENA BISNEL, Tel. 021.3.18.17.00, 021.3.18.17.17, Email:  [email protected], Fax:  021.3.18.17.17, Adresa internet (URL):  www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere pentru autoturismele aflate in dotarea ITC SUD MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Unitatea de service de pe raza teritoriala a ITC SUD MUNTENIA – judetele Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova si Teleorman
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere pentru autoturismele aflate in dotarea ITC SUD MUNTENIA si DJCC arondate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoturismele aflate in parcul auto al ITC SUD MUNTENIA si DJCC - urilor arondate (25 autoturisme) pe loturi, corespunzator marcii de productie.
Valoarea estimata fara TVA: 115, 660RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contr.poate fi prelungit 4 luni 2011.Valoarea estimata include prelungirea(5luni 2010+4luni 2011).
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat/ plata cu OP in intervalul 24-31 al luni.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice – ANAF, din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul de stat; Certificat privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte confirmarea platii la zi a taxelor si impozitelor locale; Certificat constatator emis de ORC; Certificat de ?egistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formB2); Rezultatul ultimului exercitiu financiar si a ultimului bilant contabil, vizate si ?egistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de service, similare cu cele ofertate, ?ultimii 3ani; Autorizatie RAR si ITP (pentru desfasurarea activitatii specifice marcii si tipului auto pentru care se depune oferta si pentru efectuarea ITP); Autorizare de la producator/importator pentru repararea autoturismelor aflate ?perioada de garantie; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?eplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Declaratia privind calitatea de participant la procedura (pentru firmele subcontractante).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 14:00
Locul: Sediul Inspectoratului Teritorial ?Constructii Sud Muntenia: Ploiesti str.Ghe.Doja nr.34-38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sect. 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. +4(021)/319.16.74, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. +4(021)/318.17.13, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)/318.17.13, Adresa internet (URL):  www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer