Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de reparare si intretinere pentru copiatoare, servicii de asistenta tehnica si suport


Anunt de participare numarul 133386/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel. +40 0213160809, Email: [email protected], Fax: +40 0213160808, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de reparare si intretinere pentru copiatoare, servicii de asistenta tehnica si suport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul Oficiului National al Registrului Comertului si la sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 274, 082.16 si 822, 246.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contr subsecvent nr. 1 ? valabil 4 luni; Contr subsecvent nr. 2 ? valabil: 4 luni;Contr subsecvent nr.3 ? valabil: 1 luna; Contr subsecvent nr.4 ? valabil: 3 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive lunare) pentru copiatoarele marca XEROX din dotarea Autoritatii contractante, precum si servicii de asistenta tehnica si suport, inclusiv asigurare piese de schimb
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
50313200-4-Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima si maxima care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: - Cantitatea minima care ar putea fi solicitata pe durata acordului cadru: servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive lunare) pentru copiatoarele marca XEROX din dotarea Autoritatii contractante, precum si servicii de asistenta tehnica si suport, inclusiv asigurare piese de schimb pentru o perioada de 4 luni - Cantitatea maxima care ar putea fi solicitata pe durata acordului cadru: servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive lunare) pentru copiatoarele marca XEROX din dotarea Autoritatii contractante, precum si servicii de asistenta tehnica si suport, inclusiv asigurare piese de schimb pentru o perioada de 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 274, 082.16 si 822, 246.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui in valoare de 16400 lei, cu valabilitate de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, prin scrisoare de garantie bancara (Anexa 11), prin OP in contul ONRC nr. RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPMB prezentata in copie certificata sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in original. Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse. ONRC are dreptul de a vira garantia de participare in bugetul propriu atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita cattigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valabilitate a ofertei, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei - se va retine contestatarului suma de 4602, 25 lei. Ofertantul invitat de ONRC pentru incheierea contractului de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA cu valabilitate pe toata perioada fiecarui contract subsecvent. Aceasta se constituie prin virament bancar in contul ONRC nr. RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPMB, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Garan?ia de buna execu?ie trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritarii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 15.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declara?ia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situa?ia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1);declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2);Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contribu?iile sociale, eliberat de catre unita?ile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declara?ie privind calitatea de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Anexa 5) Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Adriana Lumini?a IACOB ? director general si Bogdan Calin GAUREAN ? director general adjunct; persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Valentin Vladu, ?tefanel Ivan, Gabriel Eugen Ivanciu, Ana Maria Dimand, Mihai Costache, Camelia Barsan, Viorel Voicu, Cristian Liviu Olteanu. 1. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor aferente care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate certificatul in original, sau copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma. In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica si financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Experienta similara: Pentru a putea fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii ce fac obiectul prezentului contract pana la data depunerii ofertei, in ultimii trei ani.
Cerinta nr. 2 Informatii privind personalul Ofertantul trebuie sa faca dovada ca asigura indeplinirea contractului prin personal atestat/certificat pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii a echipamentelor din toate locatiile achizitorului.
Cerinta nr. 3. Detinerea software-lui de diagnoza si reparatie utilizat pentru echipamentele autoritatii contractante, in termen de valabilitate.
Cerinta nr. 4 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Cerinta nr 1. Standard de asigurare a calitatii ? SR-EN-ISO 9001, sau echivalent, pentru tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Cerinta nr 2. Standard de protectie a mediului ? SR-EN-ISO 14001, sau echivalent, pentru tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2012L4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 10:00
Locul: sediul ONRC, Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, tronson II+III, etaj 6, Directia economica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admisibile, pe baza aplicarii criteriului pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Evaluarea ofertelor se realizeaza pentru intregul numar de echipamente, prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta cu cel mai scazut pret, dintre ofertele admisibile prezentate pentru abonamentul lunar pentru intreg lotul de servicii si echipamente. In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare. - Preturile prezentate pentru piesele de schimb (din Anexa 14) nu pot depasi 15% fata de pretul de achizitie de la distribuitorul autorizat de Xerox Ltd - se vor prezenta facturi/oferte/contracte/ sau alte documente din care sa reiasa indeplinirea conditiei Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a renunta la serviciile ce fac obiectul prezentului acord cadru pentru copiatoarele depasite fizic din cauza utilizarii intense si la care nu se mai justifica efectuarea de reparatii datorita costurilor ridicate ale acestora.Contractul subsecvent nr. 1 ? valabil: 4 luni? valoare estimata: 274082, 16 lei, fara TVA;Contractul subsecvent nr. 2 ? valabil: 4 luni? valoare estimata: 274082, 16 lei, fara TVA;Contractul subsecvent nr. 3 ? valabil: 1 luna ? valoare totala estimata a tuturor loturilor: 68520, 54 lei, fara TVA;Contractul subsecvent nr. 4 ? valabil: 3 luni? valoare estimata: 274082, 16 lei, fara TVA;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 alin (1) lit. a) din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, Bl. J3b, Tr. II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213160809, Email: [email protected], Fax: +40 213137434, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer