Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive) pentru echipamente din dotarea Autoritatii contractante, precum si servicii de asistenta tehnica si suport


Anunt de participare numarul 121960/26.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala:  Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN VLADU, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.316.08.08, Adresa internet (URL):  www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive) pentru echipamente din dotarea Autoritatii contractante, precum si servicii de asistenta tehnica si suport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: sediul central al Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale (ORCT) si sediile birourilor teritoriale ale ORCT.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de intretinere si reparare pentru: - Lot 1: Servere, statii de lucru si alte echipamente (cu exceptia imprimantelor si scanerelor); Lot 2: Imprimante si scanere Lexmark; Lot 3: Imprimante si scanere altele decat Lexmark; precum si servicii de asistenta tehnica si suport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparare, asistenta tehnica si suport pentru: - Lot 1:1831 bucati servere, statii de lucru si alte echipamente;
- Lot 2:936 bucati imprimante si scanere Lexmark.
- Lot 3:275 bucati imprimante si scanere altele decat Lexmark
Valoarea estimata fara TVA: intre 564, 476.22 si 3, 361, 889.07RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz de serv. similare conf art 122 lit j din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 3 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 6 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in lei fara TVA: Lot 1 = 5924.10; Lot2=4111.18;Lot3=1254.22. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si/sau 181 din OUG nr. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul;Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul;Certificat constatator, in copie, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii trebuie sa prezinte Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din fisa de informatii generaletrebuie sa rezulte ca indeplineste urmatoarele conditii: - are minim 15 puncte de lucru/centre de service/firme subcontractante in tara, care dispun de personal propriu, prin care se va asigura service-ul pentru fiecare produs in parte;
- dintre acestea trebuie sa fie minim 2 centre in Muntenia (exclusiv Bucuresti), minim 2 centre in Moldova, minim 2 centre in Transilvania, minim un centru in zona Banat-Crisana, minim un centru in Dobrogea si minim un centru in Bucuresti.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind exp similara. Lista subcontractanti sau declaratie ca nu are subcontractanti. Declaratie protectia muncii.Inf ref la pers angajat si la cadrele de conducere de care dispune ofertantul, pres responsabile de indeplinirea contractului.Se va preciza modul de asigurare cu mijloace fixe si echipamente necesare pentru indeplinirea contractului. Pentru toate loturile ofertantul trebuie sa faca dovada cava asigura indeplinirea contractului prinpersonal specializat: Personal pentru asigurarea de servicii de reparare ?i intretinere echipamente: minim 20 persoane cu experienta in asigurarea de servicii de suport hardware/software, dupa cum urmeaza: minim 1 persoana cu studii tehnice in fiecare centru de service din tara;minim 5 persoane cu studii tehnice pentru Bucuresti.Experien?a de 3 ani in func?ionarea centrului de asisten?a tehnica ?i suport. .Se va prezenta o descriere a resurselor materiale si umane de care dispune ofertantul in vederea asigurarii serviciilor de helpdesk/asistenta tehnica si suport clienti. Descrierea trebuie sa includa capturi de ecrane pentru demostrarea functionalitatilor aplicatiei folosite pentru gestiunea incidentelor. Ofertantul va demonstra, prin numarul tichetelor deschise pe anul precedent, ca are experienta in preluarea si prelucrarea a cel pu?in2.000 de cazuri pe an pentru Lotul 1, 500 de cazuri pe an pentru Lotul 2?i 100 cazuri pe an pentru Lotul 3.Parcul Auto Dedicat ? Ofertantul va face dovada ca de?ine un parc auto dedicat opera?iunilor de service. Se vor prezenta copii ale certificatelor de inmatriculare ale autoturismelor aflate in proprietatea ofertantului sau aflate in leasing/inchiriere. Ofertantul va face dovada de?inerii a cel pu?in 15 autoturisme dedicate operatiunilor de service. Pentru serverele din cadrul lotului 1, se solicita ca firma sa aiba autorizatie din partea producatorilor/reprezentantilor autorizati ai acestora pentru prestarea de servicii de intretinere sau ca personalul desemnat sa efectueze interventiile si depanarea, sa posede certificari de la producatorii echipamentelor / reprezentantii autorizati ai acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit, in ultimii trei ani, cel putin un contract de prestari servicii similar si de valoare cel putin egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta. In situatia depunerii de oferte pe mai multe loturi, cerinta privind experienta similara va fi considerata indeplinita daca operatorul economic prezinta o experienta similara cel putin egala cu cea mai mare dintre valorile solicitate pentru loturile pentru care a depus ofertaValoarea contractului avand ca obiect servicii de reparare ?i intre?inereechipamente trebuie sa fie cel putin egala cu 296.205, 42 lei, fara TVA, pentru Lotul 1, 205.559, 42 lei, fara TVA pentru Lotul 2 ?i 62.711, 38 lei, fara TVA, pentru Lotul 3, in ultimii 3 ani. Fisa/fisele de informatii privind experienta similara va/vor fi completate conform Anexei 5 si va/vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate, in original sau copie certificata de catre ofertant ?conform cu originalul?. Recomandarile vor cuprinde informatii privind obiectul contractului, valoarea, perioada de derulare si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale. In cazul in care ofertantul nu poate prezenta recomandarile solicitate, se vor prezenta orice alte documente edificatoare care sa cuprinda toate informatiile pentru dovedirea indeplinirii cerintelor privind experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pretul abonamentului lunar fara TVA corespunzator fiecarui lot. Numarul rundelor de licitatie: 1.Durata rundei de licitare: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2011L7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2011 12:00
Locul: ONRC din Bucuresti, sect 3, B-dul Unirii 74, sala de sedinte, etaj 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea serviciilor care fac obiectul licitatiei de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de atribuire, intr-un interval care nu va depasi 3 ani de la atribuirea contractului initial, in conditiile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea estimata a contractului este cuprinsa intre 564476.22 lei fara TVA si 3361889.07 lei fara TVA (564476.22 lei, fara TVA ? pentru anul 2011 (6 luni); 1112610.09 lei, fara TVA ? pentru anul 2012, 1127832.96 lei, fara TVA ? pentru anul 2013 si 556969.80 lei, fara TVA ? pentru 6 luni din anul 2014). Documentatia de atribuire se poate obtine de pe www.e-licitatie.ro si/sau www.onrc.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala:  B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.313.73.34, Adresa internet (URL):  www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer