Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere si piese auto pentru ambulantele marca Volkswagen, Mercedes, Iveco, Fiat, Ford si Citroen


Anunt de participare numarul 134704/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Judetean de Ambulanta Botosani
Adresa postala: str. Marchian nr. 91, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710224, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 231535522, In atentia: Antonovici Adrian, Email: [email protected], Fax: +40 231535522, Adresa internet (URL): www.ambulantabt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii medicale de urgenta si transport sanitar
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere si piese auto pentru ambulantele marca Volkswagen, Mercedes, Iveco, Fiat, Ford si Citroen
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 287, 964 si 770, 033RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Preconizam ca se vor incheia cate 2 contracte subsecvente pt fiecare lot.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent : LOTUL I - 120.415lei, Lotul II-147.345lei, LOTUL III-58.284lei , Lotul IV-70.259lei, LOTUL V-20.329lei LOTUL VI-18.810lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze servicii de reparare si intretinere si piese auto pentru ambulantele marca Volkswagen, Mercedes, Iveco, Fiat, Ford si Citroen.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Orele de manopera si piesele auto estimate a se achizitiona pe parcursul desfasuarii acordului cadru pentru toate ambulantele (lotul I, lotul II, lotul III, lotul IV, lotul V si lotul VI) sunt cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 287, 964 si 770, 033RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: lotul I- 4.450lei; lotul II- 5.320lei; lotul III- 1.760 lei; lotul IV- 2.490lei; lotul V- 700 lei, lotul VI- 640 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in format electronic in SEAP pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Se va constitui prin: - virament bancar in contul RO69TREZ1165041XXX000447 deschis laTrezoreria Municipiului Botosani- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta (inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Se va mentiona in instrumentul de garantare si situatia retinerii in conditiile art . 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50%a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA (IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50%a garantiei de buna executie).Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, contract incheiat cu C.J.A.S. Botosani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formular nr. 1, sectiunea Formulare)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2, sectiunea Formulare). Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager general- Dr. Mateciuc Liliana;Director medical- Dr. Ursu Bogdan; Asistent sef- Lupascu Neculai; Director economic- Ec. Ungurianu Cristian; Director tehnic- Ing. Nechifor Radu; Consilier juridic- Jr. Bisericanu Magda; Comp. Achizitii Publice- Ec. Antonovici Adrian3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3, sectiunea Formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 4, sectiunea Formulare)Documente de confirmare obligatorii: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
2.Autorizatie tehnica emisa de RAR, -RNTR 9, clasa I, clasa a II a si clasa a IV a de autorizare, pentru autovehiculele prevazute in Caietul de sarcini(Ordinul nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare) valabila la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sa fie determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari 2008, 2009, 2010.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro.
Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2010= 4, 2099 lei;2009=4, 2373lei; 2008= 3, 6827 lei.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de cel putin:
LOTUL I 240.000 lei
LOTUL II 294.000 lei
LOTUL III 116.000 lei
LOTUL IV 140.000 lei
LOTUL V 40.000 lei
LOTUL VI 37.000 lei
(raportate la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent)
2.Bilantul contabil la 31.12.2010. Se va face dovada inregistrarii si vizarii de catre organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor.
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Primul contract de achizitie subsecvent va fi atribuit in functie de clasamentul stabilit pentru incheierea acordului ? cadru. Incheierea contractelor subsecvente se va face cu reluarea copmetitiei prin transmiterea unei invitatii de participare la reofertare catre toti operatorii economici semnatari ai acordului cadru, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut. Elementele care pot face obiectul reofertarii: pretul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Judetean de Ambulanta Botosani, Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Marchian, Nr.91, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710224, Romania, Tel. +40 231535522, Email: [email protected], Fax: +40 231535522, Adresa internet (URL): www.ambulantabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer