Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE SI SERVICII CONEXE PENTRU TRANSPORTUL FEROVIAR SI PENTRU ALTE ECHIPAMENTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 125105/01.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala:  Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Punct(e) de contact:  Dragos PUIA, Tel. 021.318.52.58, int. 16, In atentia:  Serviciul Achizitii Publice, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.E.A.P. sau, numai in cazul in care din motive tehnice, nu este posibila transmiterea prin intermediul SEAP a anumitor documente acestea se vor transmite la Compania Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Suceava (cu exceptia propunerii financiare care se va cripta obligatoriu in SEAP)
Adresa postala:  Nr. 199 A, Jud. Suceava, Localitatea:  Com. Crucea, Cod postal:  727150, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0230 / 575.630, Email:  [email protected], Fax:  0230/575.731, Adresa internet (URL):  www.cnu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala - autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 lit (d din O.U.G 34/ 2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE SI SERVICII CONEXE PENTRU TRANSPORTUL FEROVIAR SI PENTRU ALTE ECHIPAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava -
Lot Expeditie Minereu, Loc. Argestru, jud. Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE SI SERVICII CONEXE PENTRU TRANSPORTUL FEROVIAR SI PENTRU ALTE ECHIPAMENTE conform solicitarilor din Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE SI SERVICII CONEXE PENTRU TRANSPORTUL FEROVIAR SI PENTRU ALTE ECHIPAMENTE conform solicitarilor din Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 28, 112RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie pentru participare in valoare de 280, 00 lei;
- garantie de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea totala fara T.V.A. a acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Situatia personala a ofertantului: 1.1 Declaratie privind eligibilitatea (formularul 12A); 1.2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 (formularul 12B); 2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 2.1. Pentru persoane juridice/fizice romane: 2.1.1. Certificat de inregistrare; 2.1.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente; 2.2. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 1); 4. Imputernicirea - pt. cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale despre ofertant (formularul B2); 2.Autorizatia de furnizor feroviar insotita de omologarea tehnica si / sau agrementul tehnic feroviar vizate de catre AFER; 3. Informatii referitoare la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; 4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea serviciilor ofertate; 5.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform Notificarii ANRMAP - Directia Generala Supravegere Monitorizare si Evaluare, atasam prezentului anunt, justificarea alegerii procedurii de licitatie deschisa pentru aceasta achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala:  str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021-318.52.58, Email:  [email protected], Fax:  021-312.91.46, Adresa internet (URL):  www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer