Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere si servicii conexe pentru computere personale, echipamente birotica (fax-uri, imprimante si copiatoare)


Anunt de participare numarul 141137/14.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Andrescu, Tel. +40 0751032212, Email: [email protected], Fax: +40 213196199, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere si servicii conexe pentru computere personale, echipamente birotica (fax-uri, imprimante si copiatoare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul MTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 806, 452RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr.101.01.2013 ? 31.12.2013- 451.613 leiContract subsecvent nr.201.01.2014 ? 31.12.2014 ? 451.613 leiContract subsecvent nr.301.01.2015 ? 31.12.2015 ? 451.613 leiContract subsecvent nr.401.01.2016 ? 31.12.2016- 451.613 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service specializat care acopera aspectele hardware si software de baza pentru sistemele de calcul (sisteme de operare DOS si Win, Office)., service specializat care acopera aspectele hardware echipamente periferice si software de baza pentru sistemele de calcul la care sunt conectate echipamentele periferice (sisteme de operare DOS si Win, Office).. asigurarea service-ului sub forma de mentenanta preventiva si corectiva la echipamentele de copiat (copiatoare) aflate in dotarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii , conform prevederilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile serviciilorde mentenantaaferentefiecaruicontract subsecvent: echipamente calcul: minim 400 buc-max 468, echipamente periferice: minim 330- max 349, copiatoare: minim: 120 ? maxim 144
Cantitatile serviciilorde mentenantaaferenteacordului cadru: echipamente calcul: minim1600 buc-max 1872, echipamente periferice: minim 1320- max 1396, copiatoare: minim: 480 ? maxim 576
Valoarea estimata fara TVA: 1, 806, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
36.129 lei Modul de constituire: potrivit prevederilor art .86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului 10. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita de depunerea ofertelor . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta. In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata., ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul depunerii unei oferte in asociere, toti membrii asocierii trebuie sa faca dovada faptului ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participaresuma de5.586 lei conform prevederilor art. 2781 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Eliberarea garantiei de participare se va face In conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006.In cazul in care ofertantul const instr. De garantare in alta moneda decat in lei, echivalenta cursului de schimb lei/euro va fi cea afisata de BNR, valabila cu 3 zile lucratoare inaintea termenului de deschidere a ofertelor 10% din valoarea contractului subsecvent. Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 90 H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul subcontractarii se va completa Formularul 9.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantii (inclusiv tertul sustinator daca este cazul) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006. Se va completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea ? (Formularul nr. 1, )semnata de catre reprezentantul autorizat. Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr. 2semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa si prezenta Formularul nr. 2A. conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B ? (inclusiv subcontractorul si/sau tertul sustinator). Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl Ministru Ovidiu Ioan Silaghi, dl. Secretar General Tiberiu Barbuletiu, dna. Mariana Ionita - Director General, dna. Bianca Catinean - Director General, dna. Liliana Musat-Director General, d.na Laura Puscasu ? Sef serviciu Declaratie privin calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr. 12Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul » Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte: obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori , faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Informatiile cuprinse in certificat treb sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contr. Treb sa aibe corespondent in codul CAEN di certif constatator emis de ONRCOperatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata inainte de data semnarii contractului.Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Realizarea unei cifre medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011, decelputin903.200LeiSe vor prez Fisa de inf gen priv cifra de afaceri globala a ofert pentru anii 2009, 2010si2011, Form3.Se vor preze bilanturile contabile, pe ultimii 3ani(.2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de catre org compe in copie confcu orig, semnata si stampilata de catre reprez autorizat al ofertant sau alte documente edifi.Op eco nerezidenti In masura in care pentru op ec nerezidenti, public bilanturilor contabile nu este prev de legisl tarii de origine, atunci acesta va prezen alte docum edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei eco si financ a op e.Docum se vor prezenta insotite de trad autorizata a acestora in lb rom.
Pt calcul cifrei de afaceri exprim in alta moneda decat Lei se va fol cursul mediu comun de catre BNR 2009:1euro4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro4, 2099 RONAnul 2011:1 euro4, 2379 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Se va prezenta Lista priv pp prestari de serv efectuate in ultimii 3ani, form 4
b. Se va prezenta Fisa de inf privexperienta simForm 5 pt contractul ce se doreste a fi prezen drept exper simi.Ofe trebsa faca dovadaca a prestat servde reparare si intretinere si serv conexe ptr computere personale, echipamente birotica (fax-uri, imprimante si copiatoare) , in cadrul unui contractcu o valde minim 451.600lei, in ultimii 3anii, calculpana la data depunerii ofertelor.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiu ?cfcu orig?, purtand stampila si semnatu reprez legal al operatoru
c Prestatorul va mentine in permanenta 3 tehnicieni la sediul achizitorului, spatiul va fi pus la dispozitie de catre MTI. In acest sens ofertantul vacompleta formularul 6.Cerinte minime: -personalul utilizat (tehnicienii de service) sa fie atestat si calificat pentru categoria de serviciisolicitate.Ofertantul va depunedocumente prin care acestava confirma/proba calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/intretinere si reparatii pentru echipamentele prevazute in caietul de sarcini.
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru prestator, conform ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Reguli de participare la procedura cu etapa finala de licitatie electronicaLa procedura cu etapa finala de licitatie electronica au dreptul saparticipe doar operatorii economici inregistrati in SEAP., cf art.6, alin.(2) din Norma aprb prin H.G.nr.1660/2006, de aplicare a prevederilorreferitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. nr. 34/2006.Informatii aditionale despre licitatiaelectronica: a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;Licitatia electronica va incepe la o zi lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore), Dupa runda de reofer, operat economi vor transm AC, prin fax la 0213196199, si la registratura MTI, in 24 ore, formularul de oferta cu noilevalori rezultate in urma procesului de reofertelectronica.Informatiile detaliate privind etapa de licitatie eletronica se regasesc in caietul de sarcini
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S17-027222 din 26.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 12:00
Locul: sediul MTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre reprezentantul legal aloperatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B.dul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 21396166, Fax: +40 213122528
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2012 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer