Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere si servicii conexe pentru computere personale, echipamente birotica (fax-uri, imprimante si copiatoare)
Anunt de participare numarul 74512/01.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Tilea, Tel.021/319.61.56, Email: [email protected], Fax: 021/319.61.99, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere si servicii conexe pentru computere personale, echipamente birotica (fax-uri, imprimante si copiatoare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 801, 100RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a computerelor personale, fax-uri, imprimante si copiatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si intretinere tehnica de calcul, copiatoare, fax-uri si imprimante conf. Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 801, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 18.000 lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, potrivit pct. V.3) din Fisa de Date a Achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat si bugetul activitatii de privatizare, iar plata se face prin virament in contul de trezorerie al ofertantului castigator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea; 2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
3.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, original sau copie legalizata. 4. Certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului.
5.Declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale.
2.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.
3..Bilantul contabil din 2007, vizat si inregistrat de organele competente.
4. Balanta de verificare la 30.06.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa/fisele de informatii privind experienta similara.
Cerinta minima: incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, cel putin a 3 contracte a caror obiect a fost prestarea de servicii similare si a caror valoare cumulata sa fie de minim 450.000 lei, exclusiv TVA.
2.Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (ISO 9001/2000 sau echivalent) pentru ofertant, in termen de valabilitate.
3. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor (piese de schimb), identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
5.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul precizeaza ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
6.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga sa respecte regulile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii care sunt in vigoare la nivel national, si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului.7. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere + CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 12:00
Locul: Sediul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate participa un reprezentant imputernicit al operatorului economic care a depus oferta. Acesta se va prezinta la poarta G, interior 613 sau 615.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se regaseste ca attachment la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021/319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Jurdica din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructrurii
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/319.61.66, Fax: 021/312.25.28, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 08:30