Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE SISTEME DIN IMOBILE
Anunt de intentie numarul 26527/05.09.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: DUB GHEORGHITA DUMA ALINA NICOLETA/, Tel. +40 213187726, Email: [email protected], Fax: +40 213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATI DE JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE SISTEME DIN IMOBILE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Reparare si intretinere sistemelor din imobilele de la urmatoarele adrese: Bd. Unirii 37 sector3; str. Gheorghe Danielopol 2-4 sector 4; str. Stirbei Voda 115 sector1;str.Ilfov 6 sector 5
Cod NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000EUR
Repararea si intretinerea sistemelor din imobilele de la adresele: Unirii 37 sector3;Gheorghe Danielopol 2-4 sector 4; Stirbei Voda 115 sector1;str Ilfov 6 sector 5.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.11.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Acordul cadru se va incheia pe 24 luni.Pentru continuitatea serviciilor de reparare si intretinere imobile, incepute intr-un contract subsecvent si in conformitate cu prevederile art.147, O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta incheie acordul-cadru cu un singur operator economic.Cand intentioneaza saatribuie subsecventele acordului-cadru va consulta in scris, operatorul economic, solicitandu-i acestuia , in functie de necesitati, completarea ofertei in conformitate cu prevederile art.147, alin (3) din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Contractele subsecvente se vor incheia functie de necesitati pe o luna, doua, trimestrial, semestrial sau anual.Valoarea estimata cuprinde atat valoarea componentelor ce trebuie inlocuite la sistemele din imobileprecum si alte servicii similare ce urmeaza a se efectua.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2013 15:28