Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si verificare periodica a instalatiilor de climatizare aferente ST Pitesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 143552/09.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Fratii Golesti, nr. 25B, Jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel. +40 248607200, Email: [email protected], Fax: +40 248607209, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si verificare periodica a instalatiilor de climatizare aferente ST Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Adresele locatiilor unde se presteaza serviciile sunt detaliate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si verificare periodica a instalatiilor de climatizare aferente ST Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de Servicii de reparare si verificare periodica a instalatiilor de climatizare aferente ST Pitesti ? conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 142, 146RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2.500, 00 leiIn cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participaredeclaratia pe proprie raspundere, conform Formular 10 din Sectiunea Formulare.Pentru garantia depusa in euro, echivalentul leu/ euro se va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5 zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor) .Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele forme : - instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original, care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.-ordin de plata, in contul RO70RNCB0022047251080001 deschis la BCR Pitesti, beneficiar TRANSELECTRICA SA Sucursala Pitesti, cuconditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, depus in copie;
- numerar depus la casieria de la sediul Transelectrica ? Sucursala de Transport Pitesti.Conditii de retinere a garantiei de participare: vezi descrierea de la pct.VI.3. "Alte informatii" . CuantumulGarantiei de buna executie este de 10% (5 % pt. IMM) din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire a Garantiei de buna executie: 1 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2 - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. Prestatorul are obligatia sa deschida, la Trezorerie, un cont de disponibil, la dispozitia achizitorului, in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind clauzele contractuale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, , semnata si stampilata - Formularul 12. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata - Formularul 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat - Formularul 34. Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul 4Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Budan Mihai ; Bilca Ion ; Patru Constanta ; Dulama George Adrian; Ghemaru Cristian; Ciobanu Petre; Pica Alexandru ; Mihai Daniel ; Vlasceanu Ion ; Miu Clara Manuela; Neacsu Gabriel; Georgescu Eduard .5. Declaratie pe propria raspundere privind ?Calitatea de participant la procedura? - Formularul 56. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? Formular tip emis de autoritatile competente.7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului ? Formular tip emis de autoritatile competente .Din certificatele mentionate la punctele 6 si 7 trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnate si stampilate.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. -Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale. Ofertantul va prezenta formularul tip, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Nota:
In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.- Document care sa dovedeasca certificarea societatii comerciale, conform HG nr. 939 din 08.09.2011 si Ordinului ministrului mediului si padurilor (OMMP) nr. 2682/2011. Astfel, ofertantul trebuie sa prezinte ?Certificatul albastru? eliberat de catre Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania (AGFR) pentru certificarea societatii comerciale, conform Regulamentului de Certificare RC-AGFR (PS ? 12) elaborat de catre AGFR si aprobat de catre Consiliul Director al AGFR prin Hotararea Nr. 5/15.04.2012.
Nota: Se vor prezenta toate documentele solicitate emise de catre organisme abilitate. Documentele vor fi semnate, stampilate, avand mentiunea conform cu originalul acolo unde este cazul. Aceste documente trebuie sa valabile la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document care sa dovedeasca certificarea personalului, conform HG nr. 939 din 08.09.2011 si Ordinului ministrului mediului si padurilor (OMMP) nr. 2682/2011. Astfel, ofertantul trebuie sa prezinte ?Certificatul roz? eliberat de catre Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania (AGFR) pentru personalul operator, conform Regulamentului de Certificare RC-AGFR (PS ? 12) elaborat de catre AGFR si aprobat de catre Consiliul Director al AGFR prin Hotararea Nr. 5/15.04.2012.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta toate documentele solicitate emise de catre organisme abilitate. Documentele vor fi semnate, stampilate, avand mentiunea conform cu originalul acolo unde este cazul. Aceste documente trebuie sa valabile la data limita de depunere a ofertelor
O lista a serviciilor similare (reparare si verificare periodica / intretinere a instalatiilor de climatizare dotate cu chiller) prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificate / documente / recomandari emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art 188 alin. 2 litera a) din OUG 34/2006(minim un singur certificat/document/recomandare care confirma indeplinirea cerintei). Din prezentarea serviciilor similare prestate trebuie sa reiasa in clar faptul ca instalatiile de climatizare asupra carora s-au prestat serviciile de reparare si intretinere sunt dotate cu agregate tip chiller, deci sunt constructiv similare instalatiilor detinute de catre S.T. Pitesti.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa (Formular 12) si se vor prezenta certificatele / documentele / recomandarile solicitate
Document privind certificarea implementarii Sistemului de Management al Mediului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent .
Modalitatea de indeplinire
Documentul, emis de catre un organism acreditat, va fi semnat, stampilat, avand mentiunea conform cu originalul acolo unde este cazul . Acesta trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor
Document privind certificarea implementarii sistemului calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001-2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent .
Modalitatea de indeplinire
Documentul, emis de catre un organism acreditat, va fi semnat, stampilat, avand mentiunea conform cu originalul acolo unde este cazul. Acesta trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la etapa finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistarti in SEAP, conf. art. 42 si 44, alin. (2) din Hotararea nr. 1660/2006. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Nr de runde ? 1(una); Durata unei runde ? 1(una) zi.Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei. Eventualele limite ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit pretul ofertei: nu exista limite, cu respectarea preved.art. 202 din OUG 34/2006. In cursul desfasurarii licitatiei electronice nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi.Dupa runda de reofertare, toti participanti care si-au modificat propunerea financiara, au obligatia ca in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, sa transmita noile propuneri finaciare; Documentele se vor transmite in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2117
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2013 10:00
Locul: CN TRANSELECTRICA -Sucursala de Transport Pitesti, Loc. Pitesti, Str. Fratii Golesti nr 25B, etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Orice operator economic interesat poate solicita clarificari si informatii. Aceste solicitari se adreseaza in scris, inainte de data, specificata in invitatia de participare, pentru depunerea ofertelor lasand posibilitatea autoritatii contractante de a raspunde in termenele prevazute la art.78 si art.79 din OUG 34/2006.- Ofertele vor fi evaluate prin calificativele: inacceptabila, neconforma sau admisibila conform HGR 925/2006 in vigoare la data prezenta, art.36, art. 361 si art. 37.Aplicarea criteriului de atribuire se face numai asupra ofertelor declarate ?ADMISIBILE?, iar oferta castigatoare va fi stabilita dintre ofertele admisibileLa momentul finalizarii etapei finale de licitatie electronica, sistemul electronic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Dupa finalizarea etapei de licitatie electronica ofertantii au obligatia de a depune la sediul autoritatii contractante, in maxim 3 zile lucratoare, de la finalizarea etapei de licitatie electronica, in scris, in original, propunerea financiara, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitatea ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei ; d) in cazul in care operatorii economici implicati in procedura depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului de 142.146, 00lei, suma de 1.421, 46 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In vederea solutionarii contestatiilor pe cale administrativ-jurisdictionala, partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze CNSC, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. Transelectrica S.A. Bucuresti - Sucursala de Transport Pitesti - Consilier juridic
Adresa postala: Strada Fratii Golesti, nr 25B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel. +40 248607200, Fax: +40 248607209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2013 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer