Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE STALPI HIDRAULICI CU CIRCUIT DESCHIS SI VENTILE TIP SVJ RESPECTIV TIP ATLAS ?O?-1


Anunt de participare (utilitati) numarul 142584/19.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA COMERCIALA -SERV APM, Tel. +40 254541460, In atentia: sing. CILTAN ADRIAN, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.snh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI
Adresa postala: str. TIMISOAREI NR.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA SNH SA, Tel. +040 02545406100, In atentia: DIRECTIEI COMERCIALE -SERV APM
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARARE STALPI HIDRAULICICU CIRCUIT DESCHISSI VENTILE TIP SVJ RESPECTIV TIP ATLAS ?O?-1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la prestator pentru sucursaleleminiere beneficiare
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 SERVICIIDE REPARARESTALPIHIDRAULICI CU CIRCUIT DESCHIS SI VENTILETIP SVJLot 2 SERVICIIDE REPARARESTALPIHIDRAULICI CU CIRCUIT DESCHIS SI VENTILETIP ATLAS 0-1DE LA SUCURSALELEMINIERE DIN CADRUL SNH SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
STALPI DE REPARAT:
Stalpi SVJ 250- 90 bucStalpi ATLAS 250-170 bucStalpi SVJ 315- 30 bucStalpi ATLAS280-10 bucStalpi ATLAS 315-45 bucVentile SVJ - 40bucVentile ATLAS ? 65buc
Valoarea estimata fara TVA: 370, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ?lot 1- 2588lei, lot 2- 4820 leiPerioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de primire a ofertelorGarantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86din HG 925/2006Garantia de participare se depunein contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatii, simbol RO10RNCB0165130761980003, deschis la BCR Filiala Petrosani. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei departicipare garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conf. art88 din HG 925/2006 corelat cu art.278 indice 1din OUG34/2006.Pentru garantia de participare exprimata in alta moneda data la care se face echivalenta lei/valuta: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor 1.Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 10 % din pretul contractelor de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constituiin termen de 5 zile de lasemnarea contractului prin una din formele mentionate la art.90 alin (1)dinHG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata se va face prioritar prin compensare cu energie el si numai in limita posibilit se vor efectua plati prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE . Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICAINGINER SEF PRODUCTIE? ing.GHEORGHE EMILDIRECTOR COMERCIAL ?dr. ing. SUCIU ADRIANVASILEDIRECTOR RESURSE UMANE ? ing. POP LAVENICA DORICAING. SEF ELECTROMECANICSNH ? ing.DREGHICI ALIN DANIELING. SEF SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA- ing. PETRESCUPUIU GABRIELSEF SEVICIU ACHIZITII PUBLICE MARKETING- sing. CILTAN ADRIANSEF SERVICIU FINANCIAR IMPOZITE , TAXE, STATISTICA SINTEZE ANALIZA ? ec. BLAJAN IONELASEF SERVICIUSECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ? ing. CHIUZAN COSMIN LUCIANSEF SERVICIU RESURSE UMANE- EC. SORECAU ANISOARA FELICIASEF SERVICIU MECANO ENERGETIC TRANSPORT, METROLOGIE ISCIR- ing. TESLICI FLORINSEF SERVICIU TEHNIC PRODUCTIE- ing. GAVRILESCU MARIUSSEF SERVICIU LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC- jr. BALINT ILEANA
4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la licitatie deschisa se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) si III.2.1 b) si III.2.3 b
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 2, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana2. Atestat privind capacitatea de a asigura calitatea activitatilor specifice de reparare echipamente destinate utilizarii in atmosfere potential explozive din mine grizutoase emis de INSEMEX (sau de un alt organism de certificare notificat), in conformitate cu SR EN 13980/2003 (Atmosfere potential explozive. Aplicarea sistemelor calitatii);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabilla 31.12.2011
Modalitatea de indeplinire
BILANTUL se va prezenta in copie In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza (daca este cazul)in conformitate cu formularul 8 din SECTIUNEA FORMULARE si va fi insotita de acordurile de subcontractare precizand partea din contract care se subcontracteaza
2.Documentprivind dotarea cu stand pentru incercari
Modalitatea de indeplinire
Documente edificatoaredin care sa reiasa ca operatorul detine stand pentru incercari
In cazul in care ofertantul/grupulde operatorieconomici care depun oferta comuna isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, sens in care acesta va prezenta o declaratiile dela sectiunea III 2.a pct.1, 2 si 3
Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm solicitat trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare In situatia prevazuta sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului. Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica
Document de atestare a implementarii sistemului de urmarire a calitatii conform SR EN ISO 9001 din 2008
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta in copie certificat care atesta sistemul de calitate ISO9001/2008 pentru serviciile mentionate, valabil la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 10:00
Locul: sediul SNH SA PETROSANI, str. Timisoarei nr. 2 , loc.Petrosani, jud. HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si intocmirea , in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Pentru lotul 1T =SUM[ni x (50% TIs+50% Trs+Topss )]+ nv x (50%TIv+ 50%Trv+Topsv )i=1-3ni = nr. de stalpi din fiecare categorie (250, 280, 315)nv = nr. de ventileTIs=total tarife de inlocuire pe tipodimensiuni de stalpiTrs=total tarife de reconditionare pe tipodimensiuni de stalpiTopss=total tarife operatii standard stalpi.( pozitia 1, 2, si 16 din tabelul deoperatii)TIv=total tarife de inlocuire pe ventileTrv=total tarife de reconditionare pe ventileTopsv=total tarife operatii standard ventile (pozitia 1, 15 ;si 16)Pentru lotul 2T =SUM[ni x (50% TIs+50% Trs+Topss )]+ nv x (50%TIv+ 50%Trv+Topsv )i=1-3ni = nr. de stalpi din fiecare categorie (250, 280, 315)nv = nr. de ventileTIs=total tarife de inlocuire pe tipodimensiuni de stalpiTrs=total tarife de reconditionare pe tipodimensiuni de stalpiTopss=total tarife operatii standard stalpi.( pozitia 1, 2, si 16 din tabelul deoperatii)TIv=total tarife de inlocuire pe ventileTrv=total tarife de reconditionare pe ventileTopsv=total tarife operatii standard ventile (pozitia 1 si 19)In cazul in care preturile totalecele mai mici ofertate pe un lot sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au indeplinit toate criteriile de calificare solicitate si au pretulcel mai scazut, o noua propunere financiara in plic inchis.Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica si data si locul stabilit pentru deschiderea acestora.Ptvizualizarea DA incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program fiind disponibilgratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art.2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI -SERVICIUL LCJ
Adresa postala: STR. TIMISOAREI NR.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2013 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer