Licitatie Publica - Servicii de reparare trolii de mina.
Anunt de participare (utilitati) numarul 100086/13.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: Mina Motru, strada Calea Severinului nr.19, mun.Motru, judetul Gorj., Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: BORA EUGEN, Tel. 0253/41022; 0721/034545; 0374/178136, In atentia: Departament Achizitii Publice, Fax: 0253/410067; 0374/178379, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare trolii de mina.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediu prestator.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparare trolii de mina.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparare trolii de mina:
- reparat troliu TAP 15kw = 24 buc;
- reparat troliu TAP 5, 5kw = 10 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 100, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplim.cant., max.4 luni de la exp.contr.HG 925/2006, art.6, alin.(3).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de participare = 2000, 00 lei; pt.IMM-uri se accepta 50% din valoarea garantiei de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de plata, functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate, iar in cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata prin desemnarea unui lider, fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: formular 12A, 12B, certif.constat.pt.indeplinirea oblig.exigibile de plata a imp., taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contributiei pt.asig.sociale, certif.constat.(emis cu max.30 de zile inainte de data licitatiei)din care sa rez.ca in ob.de activit.al ofertanrului sunt incl.serv.de nat.celor care fac obiectul proced., certif.de inregistr.emise de Of.Com.de pe langa Camera de Com.si Ind.Nat.sau Terit., doc. edif. care dov. o forma de inregistr./arestare ori apartenenta dpdv prof, in conf.cu prev.legale din tara in care cand./ofertantul este rezident, se va completa formularul 12c, decl.privind calit.de particip.la proced.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: bilant financiar contabil curent vizat si inregistr.de org.competente, scrisoare de bonitate de la banci sau de la societ.recunoscute de audit fin-cont precum si orice alte doc legale edif., cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: 200000, 00lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, form.23; fisa de informatii privind experienta similara, form.20-of.va face dov.inch.si exec.integrale in ult.3 ani a cel putin un contr.pt.serv.similare cu serv.de reparat trolii de mina, plafonul min.impus ca cerinta de calif.pt.val.aferenta exp.similare fiind de 100000, 00 lei, form.12E.Cel putin doua recomandaride la alti beneficiari-daca in cursul ultimilor 3 ani s-a executat prestarea acestor servicii la subunitati din cadrul S.N.L.O. Tg-Jiu, acestea se vor prezenta obligatoriu, recom.se vor prez.in original conf.form.24 si vor fi emise in 2010, form.24; form.12H, 12I, 12G, fisa de inf.gen.Cerinte obligatorii: -certificarea sist.calitatii sau doc.care sa ateste ca certif.este in derulare, conf.ISO9001 sau similar; -certificat (autorizatie)de mediu sau o declaratie pe propia raspundere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 11:00
Locul: Sediu Mina Motru, Departament Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie Comerciala al MINEI MOTRU.
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.19, mun.Motru, judetul Gorj., Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel. 0374/178121, Fax: 0253/410067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 14:05