Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE ,VERIFICARE METROLOGICA SI VERIFICARI / INCERCARI / CALIBRARI / ETALONARI(EVALUARE A CONFORMITATII) A MIJLOACELOR DE MASURARE DIN DOTAREA UNITATILOR MINIERE PE LOTURI


Anunt de participare (utilitati) numarul 129555/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL APMD, Tel. 0254506151, In atentia:  sef serv UTU VICTOR, Email:  [email protected], Fax:  0254506157, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  SERV ACHIZITII PUBLICE MARKRTING DESFACERE, Tel. 0254506151, In atentia:  SEF SERV ING. UTU VICTOR, Email:  [email protected], Fax:  0254506157
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  PETROSANI, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA CNH SA, Tel. 0254506100, In atentia:  DIRECTIEI COMERCIALA - SERVICIUL APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARARE , VERIFICARE METROLOGICASI VERIFICARI / INCERCARI / CALIBRARI / ETALONARI(EVALUARE A CONFORMITATII) AMIJLOACELORDE MASURARE DIN DOTAREAUNITATILOR MINIERE PE LOTURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La subunitatile beneficiare si la prestator
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARARE , VERIFICARE METROLOGICASI VERIFICARI / INCERCARI / CALIBRARI / ETALONARI(EVALUARE A CONFORMITATII) AMIJLOACELORDE MASURARE DIN DOTAREAUNITATILOR MINIERE SI ANUME:
MIJLOACE SUPUSE CONTROLULUI METROLOGIC LEGALLOT 1 ? REZERVOARE DE STOCARE PENTRU LICHIDELOT 2- CONTOARE DE APA RECE :
CONTOR DE APA RECE DN 15CONTOR DE APA RECE DN 20CONTOR DE APA RECE DN 50CONTOR DE APA RECE DN 100CONTOR DE APA RECE DN 125CONTOR DE APA RECE DN 150CONTOR DE APA RECE DN 200CONTOR DE APA RECE DN 400LOT 3- MASE : BALANTA ANALITICABALANTA SARTORIUSBALANTA SEMIAUTOMATABALANTA TEHNICALOT 4 ? ENERGIE ACTIVA : CONTOR DE ENERGIE ACTIVAMIJLOACE DE MASURARE NESUPUSE CONTROLULUI METROLOGIC LEGALLOT 5 ?APARATE GEODEZICE: TEODOLITAPARAT DE NIVELMENT GEOMETRICLOT 6- PRESIUNE: MANOMETRE
MANOMETRU PENTRU MASURAREA PRESIUNII IN BUTELII DE OXIGEN, ACETILENAREDUCTOARE OXIGEN, ACETILENALOT 7- TEMPERATURA : TERMOCUPLULOT 8 ?REZISTENTA ELECTRICA : MEGOHMETRUAPARAT PENTRU MASURAREA REZISTENTEI DE DISPERSIE A PRIZEI DE PAMANT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de servicii solicitata pe lot
Valoarea estimata fara TVA: 57, 177RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de a prelungi contractul 4 luni conform art. 6(3) din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pe fiecare lot;garantia de buna executie 5% din pretul contractelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de prod.Plata prioritar prin compensare cu energie electrica si numai in limita posibilitatilor prin OP conf DA SECT.III din proiectele de contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declatatie privind neincadrarea in prevederile art.181 a, c 1, d, e si art 69 ind.1 din OUG 34/2006;Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP NR.314/12.10.2010; Autorizatia sau avizul pentru reparat mijloace de masurare, emisa de BRML (DRML, SJML)conform legislatiei in vigoare solicitat pentru loturile 1, 2, 3 si 4;Acord de asociere( daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE, BILANT CONTABIL LA 31.12.2010 vizat DGFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertele depuse pentru loturile 1, 2, 3 si 4se vor depune urmatoarele: Autorizatia sau aviz al laboratorului de metrologie , emisa de BRML (DRML, SJML)conform legislatiei in vigoare;Dotarea laboratorului de metrologie cu aparate necesare, pe domenii, pentru repararea si verificarea mijloacelor de masurare, conform legislatiei in vigoare;Autorizatii personal verificator metrolog;Procesul verbal cu personalul atelierului de reparatii care executa lucrari asupra mijloacelor de masura si control;Lista cuprinzand subcontractantii conform cu formularul B4 insotita si de acordurile de subcontractare; (daca este cazul);
Pentru ofertele depuse pentru loturile 5, 6, 7 si 8 se vor depune urmatoarele: Document care sa ateste capacitatea prestatorului de servicii de a efectua reparatii si etalonari/calibrari asupra mijloacelor de masurare care nu sunt supuse controlului metrologic legal cu respectarea cerintelor privind asigurarea conformitatii cu produsul original;Lista cuprinzand subcontractantii conform cu formularul B4 insotita si de acordurile de subcontractare; (daca este cazul);Document de atestare a implementarii sistemului de calitate solicitat la toate loturile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 12:00
Locul: SEDIUL CNH SA PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Intrucat inanul curent valoarea cumulata a tuturor contractelor distincte de reparare, verificare metrologica si verificari/incercari/calibrari/etalonari(evaluare a conformitatii) a mijloacelor de masurare din dotarea unitatilor, cod CPV 50410000-2 , depaseste pragul valoric de 15.000 euro prevazut la art. 19 din OUG nr. 34/2006 si au fost organizate sidoua proceduri de licitatie deschisa, modalitatea de achizitie aleasa este procedura de licitatie deschisaconform art. 250 alin 1 lit(a), din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Conform art.11 alin 4 din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea I B- CALIFICAREA OFERTANTILOR ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (conform C3 din DA) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Contractul se deruleaza pe baza de comenzi emise de SUBUNITATILE BENEFICIARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40213104641, Fax:  40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LCJ CNH SA
Adresa postala:  str. TIMISOAREI NR.2, Localitatea:  PETROSANI, Cod postal:  332015, Romania, Tel. 0254506100, Fax:  0254541460, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer