Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare verificare metrologica si etalonare a mijloacelor de masurare din dotarea unitatilor pe loturi pe 4 luni


Anunt de participare (utilitati) numarul 114423/24.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  Victor Utu, Tel. 0254506151, Email:  [email protected], Fax:  0254506157, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  SERV ACHIZITII PUBLICE MARKRTING DESFACERE, Tel. 0254506151, In atentia:  SEF SERV ING. UTU VICTOR, Email:  [email protected], Fax:  0254506157
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  PETROSANI, Cod postal:  332015 , ,Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA CNH SA, Tel. 0254506100, In atentia:  DIRECTIEI COMERCIALA - SERVICIUL APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare verificare metrologica si etalonare a mijloacelor de masurare din dotarea unitatilor pe loturi pe 4 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la subunitatile beneficiare si la prestator
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIILOR DE REPARARE , VERIFICARE METROLOGICASI ETALONARE AMIJLOACELORDE MASURARE DIN DOTAREAUNITATILOR MINIERE cod CPV 50410000-2 PE LOTURI si anume : MIJLOACE DE MASURARE SUPUSECONTROLULUI METROLOGIC LEGALLOT A1 ? REZERVOARE DE STOCAREREZERVOARE DE STOCARE PENTRU LICHIDE
LOT A2- CONTOARE DE APA RECECONTOR DE APA RECE DN 15CONTOR DE APA RECE DN 20CONTOR DE APA RECE DN 50CONTOR DE APA RECE DN 100CONTOR DE APA RECE DN 125CONTOR DE APA RECE DN 150CONTOR DE APA RECE DN 200CONTOR DE APA RECE DN 400LOT A3- MASEBALANTA ANALITICA MAX 200 GRBALANTA SARTORIUSBALANTA SEMIAUTOMATA 30 KG - 1000 KGBALANTA TEHNICA
LOT A4 ? ENERGIE ACTIVACONTOR DE ENERGIE ACTIVAMIJLOACE DE MASURARE NESUPUSECONTROLULUI METROLOGIC LEGAL
LOT B1 ?APARATE GEODEZICETEODOLITAPARAT DE NIVELMENT GEOMETRIC
LOT B2- PRESIUNEMANOMETRUMANOMETRU PENTRU MASURAREA PRESIUNII IN BUTELII DE OXIGEN, ACETILENAREDUCTOARE OXIGEN, ACETILENALOT B3- TEMPERATURATERMOCUPLU
LOT B4 ?REZISTENTA ELECTRICAMEGOHMETRUAPARAT PENTRU MASURAREA REZISTENTEI DE DISPERSIE A PRIZEI DE PAMANT
LOT B5 - ENERGIE REACTVACONTOR ENERGIE REACTIVA
LOT B6-ELECTRICEAMPERMETRE, MILIAMPERMETRE, KILOAMPERMETRE, VOLTMETRE, KILOVOLTMETRE, WATTMETRE, MEGAWATMETRE, COSFIMETRE, FRECVENTMETRE, LOGOMETRE, TAHOGRAFE, TAHOVOLTMETRE, MAVO, CLESTE AMPERMETRU,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitatede servicii solicitata pe lot
Valoarea estimata fara TVA: 41, 302RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare pe fiecare lot;garantia de buna executie 5% din pretul contractelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de prod.Plata prioritar prin compensare cu energie electrica si numai in limita posibilitatilorprin OP conf DA SECT.III din proiectele de contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere daca e cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Declatatie privind neincadrarea in prevederile art.181 a, c 1, d, e si art 69 ind.1 din OUG 34/2006;Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor in original sau copie legalizata, Certificat de inregistrare fiscala, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participarela licitatiecu oferta independenta conform Ordin ANRMAP NR.314/12.10.2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE, BILANT CONTABIL LA 30.06.2010vizat DGFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertele depuse pentru loturile A1, A2, A3, A4se vor depune urmatoarele: Autorizatia sau avizul pentru reparat mijloace de masurare, emisa de BRML (DRML, SJML)conform legislatiei in vigoare;Autorizatia sau aviz al laboratorului de metrologie , emisa de BRML (DRML, SJML)conform legislatiei in vigoare;Dotarea laboratorului de metrologie cu aparate necesare , pe domenii , pentru repararea si verificarea mijloacelor de masurare , conform legislatiei in vigoare;Autorizatii personal verificator metrolog;Procesul verbal cu personalul atelierului de reparatii care executa lucrari asupra mijloacelor de masura si control;Declaratie de conformitate emisa de reparator ? model Lista cuprinzand subcontractantii conform cu formularul B4 insotita si de acordurile de subcontractare; (daca este cazul);Acord de asociere in vederea participarii la licitatie deschisa (numai in cazul in care la licitatie deschisa se prezinta o asociatie )in conformitate cu Formularul B1.3 din sectiunea IVPentru ofertele depuse pentru loturile B1, B2, B3, B4, B5, B6, se vor depune urmatoarele: Document care sa ateste capacitatea prestatorului de servicii de a efectua reparatii si etalonari/calibrari asupra mijloacelor de masurare care nu sunt supuse controlului metrologic legal cu respectarea cerintelor privind asigurarea conformitatii cu produsul original;Declaratie de conformitate emisa de reparator ? model Lista cuprinzand subcontractantii conform cu formularul B4 insotita si de acordurile de subcontractare; (daca este cazul);Acord de asociere in vederea participarii la licitatie deschisa (numai in cazul in care la licitatie deschisa se prezinta o asociatie )in conformitate cu Formularul B1.3 din sectiunea IVDocument de atestare a implementarii sistemului de calitate solicitat la toate loturile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2011 10:00
Locul: sediul CNH SA PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform art.11 alin 4 din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea I B- CALIFICAREA OFERTANTILOR ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (conform C3 din DA) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Contractul se deruleaza pe baza de comenzi emise de SUBUNITATILE BENEFICIARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40213104641, Fax:  40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LCJ CNH SA
Adresa postala:  str. TIMISOAREI NR.2, Localitatea:  PETROSANI, Cod postal:  332015, Romania, Tel. 0254506100, Fax:  0254541460, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2011 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer