Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Servicii de reparatie capete de eruptie"


Anunt de participare (utilitati) numarul 141372/04.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS, NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201947, In atentia: Liliana Deliceanu, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Servicii de reparatie capete de eruptie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursala de productie Medias, str. Garii, nr. 5; Sucursala de productie Tg. Mures, str. Salcamilor, nr. 23
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de reparatie capete de eruptie"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50513000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a robinetelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Servicii de reparatie capete de eruptie"
Valoarea estimata fara TVA: 3, 465, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP: - 60 000 lei. Echivalenta pentru o GP de participare depusa in euro se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Per de val a GP: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a GP: 1. GP se exprima in lei, se va prezenta in original la desch lic si poate fi const in urm forme: ? virament bancar ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc banc ori de o soc de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA. ? ordin de plata sau fila CEC, cu conditia conf acestora de catre banca pana la data deschiderii of in contul deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias.2. Garantia trebuie sa fie irevocabila. 3. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a ben, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse (art. 33 alin. (3) lit. b) din HG. 925/2006). AC are dreptul de a vira GP in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GBE in per de val a of; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In masura in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conf cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010, respectiv se va retine din GP un cuantum de: - 7245.30 lei. Cuantumul GBE va fi de 5% din val. contractului fara TVA.GBE a contr. se const. cf. art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? actualizata, dupa cum urmeaza : GBE se const. printr-un instrument de gar. emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. 925/2006 - actualizata, se aplica in mod corespunzator.In cazul in care GBE se const. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC, conform HG 1045/2011.AC are obligatia de a restitui GBE in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa Formularul nr. 3 din Cap. III Modele de Formulare
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat. Se va completa Formularul nr. 4 din Cap. III Modele de Formulare
Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 5 din Cap. III Modele de Formulare
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele:
dl. Corin Cindrea ? Director General SNGN Romgaz SA
dl. Gheorghe Dimbean ? Director Departament Economic
dl. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii
dl. Horea Bodogae -Director Directia Achizitii
dl. Bogdan Nicolae ? Sef Serv. Mecanic - Sediul SNGN Romgazdl. Rosu Ioan Vasile ? SefServ. Mecano-energetic, Suc. de prod. Medias
dl. Sita Sorin ? inginer - Serviciul Mecano-energetic., Suc. de prod. Tg. Mures
dl. Foidas Ioan - sef serviciu Serviciul Tehnic Tehnologii Sediu
dl. Lapadat Nicolae ? inginer Serviciul Mecanic Sediu
dna. Cecilia Bolchis ? Sef Serv. Licitatii
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratiede tip "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea laprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Formularul nr. 6 din Cap. III Modele de Formulare Cerinta nr.1
Persoane juridice/fizice romane
Ofertantul trebuie sa prezinte:
a) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala privind obiectul de activitate (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: ?copie conform cu originalul?, sau
b) Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului(copie ?conf cu originalul?).Cerinta nr.2
Persoane juridice/fizice straine
Ofertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Cerinta nr.3
Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.
In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Se va completa Formularul nr. 7 din Cap. III Modele de Formulare
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: 6 900 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraOfertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al
cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Se va prezentaFormularul nr. 11 din Cap. III Modele de Formulare, astfel:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificareasistemului calitatii.
Certificat pentru Sistemul de Management de mediu conform ISO 14001, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP? www.e-licitatie.ro) ca sa poata participa la etapa finala de lic el. Inv de part la faza finala de lic el vor fi trimise op ec care au avut of adm, prin intermediul SEAP, ulterior sedintei de deschidere a ofertelor si inainte cu doua zile lucratoare de data cand va avea loc lic el. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. Imbunatatirea of la lic el se desfasoara intr-o singura runda. Durata unei runde este 1 (una)zi. Se solicita ca of cu val cea mai scazuta sa depuna la sediul AC in cel mult 2(doua) zile lucratoare de la runda finala de lic el formularul ?Formular de oferta ?, insotit de Anexa 1 si 2, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reof el.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2013 12:00
Locul: SNGN Romgaz SA Medias, Pta. CI Motas, nr. 4, Sala Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor: 1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2. Se va prezenta modelul de contract, la deschidere, vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat (cu eventuale obiectiuni formulate numai pentru clauzele specifice, clauzele obligatorii nu se negociaza) la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. La formularea de obiectiuni se va tine cont de art. 36 alin. (2), literele a si b, din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. MEDIAS ? Serviciul Licitatii
Adresa postala: P-ta Constantin Motas, nr. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: : 551130, Romania, Tel. +40 269201947, Email: [email protected], Fax: +40 269844184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2013 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer