Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparatie osii pentru locomotive electrice si diesel - electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 74407/30.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Emilia, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii - Investitii, Produse, Combustibil: Mariana Nica, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatie osii pentru locomotive electrice si diesel - electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul societatii prestatoare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Servicii de reparatie osii pentru locomotive electrice si diesel electrice
Lot 1: Inlocuire fus osie, coroana dintata Z73 si ambii rulmenti de sprijin toba angrenaj (pa si pn) la osii locomotive electrice cu bandaje si Z73
Lot 2: Inlocuire fus osie, coroana dintata Z104 si ambii rulmenti de sprijin toba angrenaj (pa si pn) la osii locomotive electrice cu bandaje si Z104
Lot 3: Inlocuire fus osie, coroana dintata Z104 si ambii rulmenti de sprijin toba angrenaj (pa si pn) la osii locomotive electrice cu roti monobloc si Z104
Lot 4: Inlocuire fus osie, coroana dintata Z67(69) si doua bandaje la osii locomotive diesel electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221300-3 - Servicii de reparare si de intretinere a osiilor montate cu roti la locomotive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:7 servicii de inlocuire fus osie, coroana dintata Z73 si ambii rulmenti de sprijin toba angrenaj (pa si pn) la osii locomotive electricecu bandaje si Z73
Lot 2:6 servicii de inlocuire fus osie, coroana dintata Z104 si ambii rulmenti de sprijin toba angrenaj (pa si pn) la osii locomotive electricecu bandaje si Z104
Lot 3:6 servicii de inlocuire fus osie, coroana dintata Z104 si ambii rulmenti de sprijin toba angrenaj (pa si pn) la osii locomotive electricecu roti monobloc si Z104
Lot 4:4 servicii de inlocuire fus osie, coroana dintata Z67(69) si doua bandaje la osii locomotive diesel electrice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum total de 10.000 lei; garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Decl privind eligibilitateab)Decl privind art. 181 din oug 34/2006
c)Decl privind Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996d)Decl privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
e)Certif ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil la 30.06.2008
b) Declaratie privind cifra medie de afaceri si informatii generale
c) Capacitatea financiara a ofertantului
d) Informatii privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principale prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante + 2 recomandarib) Declaratie privind conformitatea serviciilor
Ofertantii persoane juridice romane Autorizatie de Furnizor Feroviar, Certificat de Omologare in faza preliminara sau finala/Agrement Tehnic
Ofertantii persoane juridice straine certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea serviciilor
c)Certificat de calitate ISO 9001:2001 la prestatorul de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 12/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2009 11:00
Locul: Bursa Romana de marfuri Bucuresti, Piata presei Libere nr. 1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va descarca din anuntul publicat in SEAP pe siteul www.e-licitatie.ro.Pentru situatia in care se vor solicita clarificari cu privire la Documentatia de atribuire, operatorii economici care ridica Documentatia din SEAP, vor transmite pe fax 021/319.24.28, la adresa indicata in Sectiunea I.a) din Fisa de date, o solicitare scrisa privind intentia de a participa, conform modelului din Formularul 2 anexat laDocumentatie in Sectiunea III - Formulare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre actul pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al sntfc cfr calatori sa
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28-30, 122.961, Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer