Licitatie Publica - Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seriile 2068, 2031, 2049 varianta II si servicii de reparatie planificata tip RP si inlocuire roti monobloc la trenul (cuplu) etajat TE seria 1605/2605
Anunt de participare (utilitati) numarul 144740/04.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: GEORGETA MANOLE, Tel. +40 0213192428, In atentia: Sef Serviciu Proceduri Achizitii Produse, Servicii, Lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seriile 2068, 2031, 2049 varianta II si servicii de reparatie planificata tip RP si inlocuire roti monobloc la trenul (cuplu) etajat TE seria 1605/2605
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 370, 400 si 8, 777, 840RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pe o perioada de 6 luni, urmand ca celelalte contr.subsecv. sa se incheie la un interval estim. de 6 luni.Valoarea estimata contract subsecvent pt. LOT1: min 60.000lei-max 161.280lei; LOT2: min 60.000lei-max161.280lei; LOT3: min 60.000lei-max 3.225.600lei; LOT4: min190.400 lei-max 380.800 lei;Cantitatile estim. pt.primul contr.subsecv.sunt cele cf.Anexei B
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seriile 2068, 2031, 2049 varianta II si servicii de reparatie planificata tip RP si inlocuire roti monobloc la trenul (cuplu) etajat TE seria 1605/2605"
Lot 1 - Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seria 2068
LOT 2 - Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seria 2031LOT 3 - Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seria 2049 varianta IILOT 4 - Servicii de reparatie planificata tip RP si inlocuire roti monobloc la trenul (cuplu) etajat TE seria 1605/2605
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seriile 2068, 2031, 2049 varianta II si servicii de reparatie planificata tip RP si inlocuire roti monobloc la trenul (cuplu) etajat TE seria 1605/26051"Lot 1 "Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seria 2068":
- minim 1 serviciu de reparatie planificata tip RP vagon seria 2068, maxim 7 servicii de reparatie planificata tip RP vagon seria 2068, 28 servicii de rebandajare osii montate (56 roti);LOT 2 "Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seria 2031": - minim 1 serviciu de reparatie planificata tip RP vagon seria 2031, maxim 8 servicii de reparatie planificata tip RP vagon seria 2031, 32 servicii de rebandajare osii montate (64 roti);LOT 3 "Servicii de reparatie planificata tip RP si rebandajare osii montate la vagoane de calatori seria 2049 varianta II": - minim 1 serviciu de reparatie planificata tip RP vagon seria 2049 var II, maxim 68 servicii de reparatie planificata tip RP vagon seria 2049 var II, 272 servicii de rebandajare osii montate (544 roti);LOT 4 "Servicii de reparatie planificata tip RP si inlocuire roti monobloc la trenul (cuplu) etajat TE seria 1605/2605": - minim 1 serviciu de reparatie planificata tip RP tren (cuplu) etajat seria 1605/2605, maxim 7 servicii de reparatie planificata tip RP tren (cuplu) etajat seria 1605/2605, 78 servicii inlocuire roti monobloc(156 roti);
Valoarea estimata fara TVA: intre 370, 400 si 8, 777, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Lista continand standurile si dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoarele si alte mijloace fixepe care operatorul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului cadru . Pentru dotarile minime de mai sus, operatorul economic trebuie sa prezinte Atestat pentru standuri si dispozitive speciale, insotie, dupa caz, conform OMT 410/1999, de Autorizatie pentru Laboratoarele de incercari, acordate de catre AFER.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 31.12.2011, insotit de confirmarea depunerii acestuia.
Modalitatea de indeplinire
In copie
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Curs mediu anual lei/euro :2010 1 euro = 4, 2099; 2011 1 euro = 4, 2379; 2012 1 euro = 4, 4560.
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din
motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care operatorul economic dispune pentru indeplinirea acordului cadru de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratie a candidatului in original
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Operatorul economic sa faca referire la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratie a candidatului in original
Declaratie privind partea din acordul cadru pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, conform model Formular G
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent la prestatorul de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie, valabil la data limita de depunere a candidaturilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 84/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2013 11:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, bd.Dinicu Golescu nr.38, etaj 4, Sala de Consiliu, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a candidaturilor 60 zile de la termenul limita de depunere a candidaturilor. Orice candidatura valabila pentru o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Numarul de operatori economici preconizat este 3. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi invitati la etapa de negociere. In cazul in care se constata ca, candidaturile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii candidaturilor. Note: a)Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a candidaturiii, prelungirea acestei perioade.b)candidatul are obligatia de a comunica Autoritatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii. c) candidatul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a canidaturii se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.-Limba de redactare a candidaturilor si a propunerilor tehnice si financiare-Romana.Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.-In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 278 1*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru, suma aferenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 213199528/122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 14:44